کد خبر: ۵۲۸۵۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

پیشنهاد عجیبی که به بازیگر زن داده شد/ ترجیح می‌دهم در خانه بمانم و آشپزی کنم

کارگردان فیلم «پنج ستاره» گفت: با وضعیت فعلی سینمای ایران ترجیح می دهم به جای بازیگری در خانه بمانم و آشپزی کنم.
آفتاب‌‌نیوز :
مهشید افشارزاده بازیگر و کارگردان سینما درخصوص فعالیت های خود در عرصه سینما طی سال 97 گفت: بعد از فیلم سینمایی پنج ستاره سه سال مداوم به دنبال تهیه کننده و یا اسپانسر برای ساخت فیلم جدیدم هستم و این ماجرا در سال 97 هم ادامه پیدا کرده اما همچنان بی نتیجه مانده است.

او در همین راستا افزود: متاسفانه این روزها تمامی تهیه کنندگان داستان های پرفروش را انتخاب می کنند و ملاک اولشان برای تهیه یک اثر فقط و فقط گیشه است. فیلمنامه ای که من ارائه دادم و هنوز حمایت نشده جنبه های هنری خود را حفظ کرده اما نمی توانم بگویم که فروش نخواهد داشت اما به هر صورت تا به حال هیچ تهیه کننده ای را برای کارم پیدا نکرده ام.

کارگردان فیلم «پنج ستاره» با اشاره به باندبازی گسترده در سینمای ایران تاکید کرد: سینمای ایران کاملاً باندبازی خاص خود را دارد و من چون اهل باند خاصی نیستم مجبورم همواره حرکت لاک پشتی داشته باشم و آرام به سمت جلو بروم.

او با تاکید بر خانه نشینی خود طی دو سال گذشته اضافه کرد: با وضعیت فعلی سینمای ایران ترجیح می دهم به جای بازیگری در خانه بمانم و آشپزی کنم. من مثل بسیاری از افراد که دارای باند و لابی هستند یک شبه به جایی نرسیده ام و به خاطر اینکه راه‌های نامتعارف جذب سرمایه را بلد نیستم فعلاً مشغول کاری نیستم.

بازیگر فیلم «عیار 14» درباره کم کاری خود در عرصه بازیگری اذعان کرد: دوستان فکر می کنند که چون من یک فیلم کارگردانی کرده ام نمی خواهم دیگر بازی کنم و به همین دلیل دیگر پیشنهاد بازی نمی دهند. ضمن اینکه خیل عظیمی از بازیگران با رابطه و نسبت با عوامل به سینما آمده اند و دیگر جایی برای بازیگران با تجربه وجود ندارد.

او ادامه داد: تهیه کنندگان بر اساس قوانینی که مشخص نیست بازیگر انتخاب می کنند و همین باعث شده تعداد نابازیگران تا حدی افزایش پیدا کند که دیگر جایی برای من و امثال من در سینما نباشد. این روزها بازیگرانی که کمتر پول می گیرند و یا بازیگرانی که با خودشان سرمایه می آورند سینما را در دست گرفته اند.

بازیگر فیلم «آقای رئیس جمهور» با اشاره به حضور بازیگر اسپانسرها در سینما اضافه کرد: امروزه افراد پول و اسپانسر می آورند و نقش می گیرند کما اینکه در یکی از سریال‌های معروف شبکه نمایش خانگی به من پیشنهاد شد که اگر پول یا اسپانسر بیاورم یکی از نقش‌های اصلی سریال را به من می دهند.

افشارزاده با گلایه از وضع موجود سینما خاطرنشان کرد: وضعیت سینمای ایران این روزها مناسب نیست. بازیگران بر اساس هر چیزی به غیر از توانایی شان انتخاب می شوند. به همین خاطر ترجیح می دهم وارد این بازی نشده و بیکار باشم.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین