کد خبر: ۵۲۹۰۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

حاشیه‌های نماز عید فطر تهران/مداح حاشیه‌ساز به رئیس‌جمهور گفت «صف اول ننشین بین جماعت جاهست!»

نماز عید فطر امسال نیز به امامت مقام معظم رهبری در مصلی تهران برپا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مصلی تهران با استقبال مردم پایتخت، لبالب پر شده و مردم منتظر اقامه نماز به امامت رهبری انقلاب بودند که با حضور ایشان در ساعت 8:26، آغاز شد. 

جمع کثیری از مسئولین در این مراسم حضور یافته اند. بر اساس تصاویری که شبکه خبر و شبکه اول سیما منتشر کرده، حسن روحانی، علی لاریجانی، صادق آملی لاریجانی، علی مطهری، جاسبی، عارف، میرسلیم، حاجی بابایی، بادامچیان، باهنر، محصولی، چمران، احمدی نژاد، محسن رضایی، محمدباقر قالیباف، علی اکبر ولایتی، محسن هاشمی، حدادعادل، قاسم سلیمانی، امیر پوردستان، سردار باقری، سردار وحیدی ، فدوی، سلامی، رحیم صفوی، مومنی، خانزادی، سیاری، اسحاق جهانگیری، حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور، اردکانیان وزیر نیرو، سیف رئیس کل بانک مرکزی و روحانیونی چون احمد خاتمی، مقتدایی، اختری، ابوترابی فرد، محمود علوی، جنتی، منتظری، و هاشمی شاهرودی در این نماز حضور داشتند. 

برخی مقامات خارجی نیز با حضور در مصلی همزبان با ایرانیان، بانگ الله اکبر سر می دادند. مداح امسال این مراسم نیز بار دیگر میثم مطیعی بود که با شعرهای کنایه آمیز سال گذشته اش به رییس جمهور معروف شد. او بار دیگر با همان ترجیع بند «ای نشسته در صف اول» مداحی کرد واین اشعار را خواند: ای نشسته صف اول، صف ایثار آنجاست، آن سوی نرده، ببین لذت دیدار آنجاست نکند نرده میان تو و مردم باشد، درد دل ها پس این فاصله ها گم باشد گر به یک لحظه می رود قرارت از دست، صف اول ننشین بین جماعت جا هست! دولت ما شده هوشیارتر انشالله، مجلس ما شده بیدارتر انشاالله زان هیاهو چه به جا مانده به غیر از اسمش، جسدی مانده ز برجام و ز روح و جسمش بوی فاسد شدنش، بلند است بند، ادکلن های اروپایی اگر بگذارند! این اروپا مگر آن نیست که در سعدآباد بست پیمان و بعد دادش بر باد 

اگرچه برخی از میان جماعت با کف زدن یا تکبیر گفتن سخنان این مداح را همراهی می کردند اما جهانگیری با پوزخند در حالی که سرش را پایین گرفته بود، به این اشعار گوش می داد.

 بعد از پایان اشعار مطیعی، رهبری در ساعت 8:26 دقیقه وارد مصلی شده و با صلوات مردم منتظر، اقامه نماز را آغاز کردند. ایشان با شعار «صلی علی محمد، یاور مهدی آمد» از سوی مردم همراهی شدند. در این لحظه بود که دوربین های صداوسیما تصویر صف اول پشت سر ایشان را نشان داد. در این صف، سیدحسن و سیدعلی خمینی، حسن روحانی رئیس جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه دوشادوش چهره هایی چون آیات جنتی، شاهرودی، امامی کاشانی حضور داشتند.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
0
0
با ما منشین وگرنه بدنااااام شوی ......گر.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
یکی میگفت: خواستم براش دست بزنم که بچه عقده ای نشه !!!!!!!!!!!!!! گفتم شاید با همین دست زدن نابجا، بعدها گمراه بشه!!!! بنابراین براش دست نزدم، فقط از خدای بزرگ خواستم به راه راست هدایتش کنه!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
دیگه کارمان به جایی رسیده امور مملکت افتاده دست مداحان ، توی تاریخ کشور خودمان هم نگا کنیم میبینیم همیشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین