کد خبر: ۵۳۱۹۲۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

نمایش ویژه‌ی «به وقت خماری»،«کالاندولا» دو اجرایی شد، انتشار فراخوان یک رویداد و... از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
فیلم سینمایی «به وقت خماری» شب گذشته (جمعه هشتم تیرماه) با حضور عوامل، بازیگران و چند چهره دیگر در پردیس آزادی به نمایش درآمد.

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «به وقت خماری» که در روزهای آغازین اکرانش به چندین سانس فوق‌العاده رسیده، شب گذشته (جمعه هشتم تیرماه) با حضور محمدحسین لطیفی، پوریا پورسرخ، هومن برق‌نورد، بهنام تشکر، فرخ نعمتی و بهروز بقایی در دو سانس در پردیس آزادی به نمایش درآمد.

بازیگران حاضر در این مراسم قبل از آغاز نمایش فیلم با مخاطبان به گپ و گفت پرداختند و در نهایت با مردم به تماشای این فیلم نشستند. در این مراسم همچنین مهمانان و تماشاگران برای مهدی فخیم‌زاده که این روزها در بیمارستان به سر می‌برد آرزوی بهبود و سلامتی کردند.

«به وقت خماری» مضمونی کمدی دارد. اسامی کامل بازیگران این فیلم به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: رعنا آزادی‌ور، هومن برق‌نورد، بهروز بقایی، پوریا پورسرخ، ابوالفضل پورعرب، سیما تیرانداز، غزل حسینی، هنگامه حمیدزاده، علی سلیمانی، مهدی فخیم‌زاده، هنگامه قاضیانی، هادی کاظمی، شهره لرستانی، محید یاسر، شیرین یزدان‌بخش، همراه با هنرمند خردسال: آرمین جداخانی.

پخش «به وقت خماری» برعهده موسسه رسانه فیلمسازان به مدیریت حبیب اسماعیلی قرار دارد.

"کالاندولا" دو اجرایی شد

نمایش "کالاندولا" به دلیل استقبال تا پایان تیرماه، دو اجرایی می‌شود.

به گزارش مشاور رسانه نمایش، نمایش "کالاندولا" به کارگردانی احمد سلگی به دلیل استقبال مخاطبان تا پایان تیر ماه هر روز ساعت 17 و 19 به روی صحنه میرود.

این نمایش به کارگردانی "احمد سلگی" که از تاریخ 20 خرداد در تئاتر باران به صحنه ‏می‌رود، روایتی است از ساختمان شماره ۱۲۲۱ که هیچ وقت هیچ چیز از یاد هیچ کس نمی‌‎رود.

فائزه اشراقی، مهشید باقری،صبا پیریایی ، آرزو جلالی،ملیکا حجیری، عباس خداقلی زاده، ، ابوالفضل سلحشور، هانیه صحرانورد، روژین صدرزاده، علی کارگری، نگین محمود زاده در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این اجرا عبارتند از: نویسنده: بر اساس نگارش و خلق گروه،یسرپرست گروه: احمد سلگی،مجری طرح: کمپانی تئاتر باران،گروه کارگردانی: آرزو جلالی، علی کارگری، صبا پیریایی،مشاور لباس: روژین صدرزاده،طراح گرافیک: سینا سرمدی

تیزر: ابوالفضل سلحشور،روابط عمومی و تبلیغات: مریم رودبارانی

"کالاندولا" که جدیدترین تولید کمپانی تئاتر باران است؛ پروژه پایانی کارگاه از فکر تا اجرا با احمد سلگی است که پیش از این نمایش های"هویت پروانه‌های مرده"و "بال پنجم"را روی صحنه برده است.

علاقمندان برای دیدن این نمایش می توانند تا پایان تیرماه هرروز ساعت17 و 19 به گیشه تئاتر باران مراجعه و یا از طریق سایت تیوال بلیط های این نمایش را تهیه کنند.

فراخوان "رویداد خلق ایده" منتشر شد

اولین استارت اپ هنری با عنوان "رویداد خلق ایده" با هدف کشف و پرورش استعداد های فیلنامه نویسی در مردادماه ١٣٩٧ در پردیس سینما گالری ملت تهران برگزار می شود. مهلت شرکت در این رویداد از پانزدهم تیر تا ٢٢ تیر ماه می باشد.

علاقه مندان جهت  اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد هنری  میتوانند به سایت www.startartweekwnd.ir مراجعه کنند.

"در وجه حامل" در فرهنگسرای ارسباران اکران و نقد میشود

فیلم سینمایی «در وجه حامل» به کارگردانی بهمن کامیار یکشنبه 10 تیر ماه 1397 ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن با حضور عوامل نقد و بررسی می‌شود.

در وجه حامل روایتگر زندگی زنی به نام مهری است که ناخواسته درگیر ماجرایی مجهول می شود و در پی حل آن است.

بهمن کامیار نویسنده و کارگردان، محمدرضا غفاری بازیگر، رویا جاویدنیا بازیگر، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از بازیگران و عوامل فیلم ، مهمانان چهارصد و هفتاد و دومین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، محسن کیایی، رعنا آزادی ور، ایرج سنجری، احسان امانی، رویا جاوید نیا، معصومه رحمانی، بابک بهشاد، جواد زیتونی، بیژن افشار، میثاق جمشیدی، مژده دایی، سید وحید منافی، مهدی میری، پاوان افسر بازیگران این فیلم هستند.

علاقمندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.

تمدید یک نمایش و اجرای موسیقی زنده

نمایش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی» به دلیل استقبال مخاطبان تمدید شد.

نماش «زخم‌های وحشتناک زمین بازی»  نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی علی منصوری، تا 23 تیرماه تمدید شد.

همچنین دور جدید اجراهای این نمایش با موسیقی زنده همراه است و شاهرخ کفاش‌زاده برای اجرای موسیقی زنده به تیم اجرایی اضافه شده است.

آیه کیان‌پور و محمد صدیق‌مهر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: « دوستی و عشق پرفراز و نشیب یک دختر و پسر از 8 تا 38 سالگی. عشقی که شبیه هیچ عشقی نیست یا مثل هر عشق دیگر پر از زخم و جراحت است.»

«زخم‌های وحشتناک زمین بازی» هر شب در خانه نمایش مهرگان واقع در خیابان خارک به روی صحنه می‌رود. برای تهیه بلیت‌ این نمایش می‌توانید به سایت www.tiwaii.com  مراجعه کنید.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:نویسنده: راجیو جوزف، مترجم و کارگردان: علی منصوری، بازیگران: آیه کیان‌پور- محمد صدیق‌مهر، طراح صحنه: احمد کچه‌چیان، طراح لباس: افسانه صرفه‌جو، سرمایه‌گذار: مهدی قاسمی‌وند، تهیه‌کننده: نسیم سندیانی، مدیرفرهنگی و مشاور رسانه: مریم نراقی، عکاس، طراح پوستر و بروشور و سازنده‌ی تیزر: احسان نقابت، دستیار کارگردان: حسین شیرازی، اردیبهشت و خرداد، خانه‌ی نمایش مهرگان- سالن شماره‌ی 2.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین