کد خبر: ۵۳۲۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

بازدید افسران چینی از تیپ ۶۵ نوهد/ آمادگی کلاه‌سبزهای ارتش برای همکاری با نیروهای ویژه ارتش چین

افسران جوان و ارشد وزارت دفاع چین صبح امروز (چهارشنبه 13 تیرماه) از تیپ 65 نیروهای ویژه هوابرد (نوهد) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی بازدید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر  سیروس امان‌اللهی فرمانده تیپ 65 نوهد ضمن عرض خیر مقدم به هیئت نظامی چینی ، اظهار داشت: تیپ 65 نوهد علاوه بر ماموریت‌های اطلاعاتی و عملیاتی که بر عهده دارد، با در اختیار داشتن آموزشگاه جنگ‌های نامنظم مسئولیت انتقال آموزش به کارکنانی که جهت خدمت در این تیپ انتخاب می‌شوند را دارد.

وی همچنین به دوره‌هایی که در این تیپ به کارکنان ارتش آموزش داده می‌شود اشاره کرد و گفت: در تیپ 65 نوهد دوره‌های چتربازی، سقوط آزاد، تربیت مربی کوهنوردی نظامی، غواصی و قایقرانی، تک تیراندازی، رهایی گروگان، موتورسواری و تازش، عملیات ویژه و همچنین رزم در برف، کویر وسایر آموزش‌های مورد نیاز دیگر به کارکنان آموزش داده می‌شود.

امیر امان‌اللهی در پایان خاطرنشان کرد: تیپ 65 نوهد آمادگی دارد که در صورت آمادگی و تمایل سلسله مراتب فرماندهی نسبت به تبادل تجربیات و تعاملات سازنده با نیروهای ویژه کشور دوست جمهوری خلق چین اقدام کند.

در جریان بازدید افسران وزارت دفاع جمهوری خلق چین از تیپ 65 نوهد، تکاوران تیپ 65 نوهد به اجرای رژه موتوری، تمرین‌های نمایشی با اسلحه و صخره‌نوردی پرداختند.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
0
0
لااله الالله خدایا به تو پناه می بریم. ایران عزیز، کشوری مسلمان و خداشناس است، خدایا تنهایمان مگذار. الهی آمین
چینی ها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ روسها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا باید در انجام کارهایمان از بی دینها کمک بگیریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مگر زمانی چینی ها مسلمانان را قتل عام نمی کردند ؟؟؟؟؟؟؟؟
پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین