کد خبر: ۵۳۳۰۰۴
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷

با افرادی که تعادل بازار را به هم می‌زنند، برخورد شود

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: لازم است با افرادی که تعادل بازار را به هم زده و نظم اقتصادی جامعه را دچار مشکل می‌کنند، برخورد شود.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، اظهار کرد: تنها راه رسیدن به کمالات انسانی، تقوا است. 

وی افزود: لازم است درون جامعه یک انسجام، وحدت و به هم پیوستگی ایجاد شود تا بسیاری از معضلات و مشکلات را بتوان از بین برد. 

نماینده ولی فقیه در استان، خاطرنشان کرد: تنها منافع شخصی را مد نظر نگیرید و به منافع جامعه بیندیشید تا انقلاب به خطر نیفتد. 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه لازم است انقلاب را با ایثارگری، خدمت‌گذاری و رحمت به یکدیگر حفظ کرد، تصریح کرد: لازم است با افرادی که تعادل بازار به هم زده و نظم اقتصادی جامعه را دچار مشکل می‌کنند، برخورد شود. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به کم‌فروشی در بازار، تصریح کرد: کالای مورد نیاز مردم را به همان قیمتی که خریداری می‌کنید، به همان قیمت بفروشید چرا که کم‌فروشی و ایجاد جنگ روانی به منظور منفعت شخصی خود امری ناپسند است که عواقب اخروی را در پی دارد. 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به ایجاد جنگ روانی در جامعه توسط افراد سودجو، گفت: مسئولان نسبت به مردم وظایفی دارند که باید آن‌ها را به درستی انجام داده و نباید اجازه داد دشمنان از این فرصت‌ها استفاده کنند. 

وی بیان کرد: ضرورت نگاه به مالیات به منظور ایجاد اقتصاد سالم در جامعه ضروری است. 

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها باید اعتماد را در جامعه تزریق کنند چرا که ایجاد این اعتماد پایه نظام و کشور است. 

وی بیان کرد: نباید اجازه داد ساز و کار جمعیت به دست مستکبران افتاده و تعداد مخالفین اسلام را نسبت به جمعیت مسلمین افزایش دهند. 

حجت الاسلام نکونام گفت: فرزندآوری یک امر مهم تلقی شده و نباید از آن غافل شد که غفلت از این موضوع موجب شده جامعه در آینده ضرر ببیند. 

وی با اشاره به روز عفاف و حجاب، تصریح کرد: دشمنان بدانند که نمی‌توانند به اهداف خود برسند و ماهم باید مواظب باشیم تا مبادا بی حجابی و بی‌حیایی در جامعه رخ دهد و همه باید در این سو نقش آفرینی کنند. 

حجت الاسلام نکونام بیان کرد: تلاش‌ها و نگاه‌های انقلابی باید در در مسائل اقتصادی نیز مورد توجه قرار گیرد و دولتمردان لازم است در سازماندهی در بازار نقش خود را ایفا کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع)،  گفت: ایشان رئیس مذهب و مکتب اهل بیت هستند و محبت به یکدیگر، مهر ورزیدن و رحم به یکدیگر از ویژگی‌های امام گرامی بوده که این ویژگی‌ها لازم است که در جامعه تزریق شود. 

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین