کد خبر: ۵۳۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

رقابت منچستر با یووه برای خرید رونالدو

شیاطین سرخ قصد دارند یک بار دیگر شانس خود را برای برگرداندن ستاره پرتغالی‌شان به اولدترافورد امتحان کنند
آفتاب‌‌نیوز :
نشریه سان انگلیس مدعی شده است که باشگاه منچستریونایتد می‌خواهند کریستیانو رونالدو را از چنگ یوونتوس درآورد و ستاره پرتغالی رئال مادرید را که به نظر می‌رسد در آستانه پیوستن به بانوی پیر قرار دارد، برای بازگشت به اولدترافورد متقاعد کند.

گزارش رسانه‌های اروپایی حاکی از آن است که بیانکونری با رونالدو به توافق رسیده است اما احتمال دارد که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید قیمت اولیه برای فروش رونالدو را افزایش دهد.

رونالدو پیش از انتقالش به رئال مادرید در سال 2009 با قراردادی که او را به گران‌ترین بازیکن زمان خودش تبدیل کرد، 6 فصل در منچستریونایتد توپ زد و طبق ادعای سان این باشگاه الان می‌خواهد برای خرید دوباره این ستاره 33 ساله تلاش کند.

با وجود آنکه مدیربرنامه‌های رونالدو و ژوزه مورینیو (سرمربی منچستریونایتد) مشترک است (ژرژ مندز) اما با توجه به رابطه سردی که برنده 5 توپ طلا با هموطنش در رئال مادرید داشت، ممکن است چنین انتقالی محقق نشود، ضمن اینکه گفته می‌شود که رونالدو به مالک یوونتوس قول داده که به این تیم ملحق خواهد شد .

در همین حال نشریه آس خبر دیگری درباره جدایی احتمالی رونالدو از رئال مادرید نوشته است که او برای جدایی از کهکشانی‌ها منتظر برگزاری یک مراسم خداحافظی باشکوه نیست، برنامه‌ای برای برگزاری یک کنفرانس خبری برای تأیید خبر رفتنش و قدردانی از مسئولان باشگاه ندارد و جدایی‌اش از قهرمان اروپا تنها با انتشار یک پیام صورت خواهد گرفت.

منبع: مشرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین