کد خبر: ۵۳۳۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

وکیلی: ریسک بزرگی انجام دادم اما جواب‌ داد/ جمعه بسیار زیبایی رقم زدیم

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: برای دیدار مقابل چین تایپه، ریسک بزرگی انجام دادم اما خوشبختانه جواب داد و عنوان سوم مسابقات را کسب کردیم.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران بعد از پیروزی تیمش مقابل چین تایپه و کسب عنوان سومی مسابقات، اظهار داشت: جدا از مساله برد و باخت، مردم از بازی بسیار لذت بردند چون بازیکنان بسیار عالی کردند. هر دو تیم تا آخرین دقیقه بازی جنگیدند، داوری بازی هم بسیار عالی و خوب بود. ما هم اصلا به داوری معترض نبودیم حتی ما هم قطعا در مصر هم بتوانیم از قدرت والیبال آسیا دفاع کنیم.

وی ادامه داد: کار مربی‌گری بسیار ریسک بزرگی است چون من تغییر تاکتیک دادم که خوشبختانه ریسک هم جوابگو بود و توانستیم چین تایپه را شکست دهیم. این تیم در تمام دقایق تورنمنت بازی جوانمردانه را حفظ کرد و برای پیروزی بسیار جنگید.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران تصریح کرد: بازی اول من هم به تمام رسانه‌ها گفته بودم که آنالیزی از تیم‌ها نداشتیم و امروز از نظر زیبایی بازی خیلی خوب بودیم. باید به بازیکنان نوجوان فرصت بدهیم و بازیکنان هم تجربه بسیار خوبی کسب کردند.

وکیلی خاطرنشان کرد: همه تماشاگران هم آمدند و یک روز جمعه بسیار عالی را رقم زدند. باید در یک سال بتوانیم نقاط ضعف‌مان را قوت ببخشیم. ما هم باید از سنین پایین شروع کنیم و تیم‌های حریف به لحاظ تاکتیکی هم بهتر بودند، شغل من این است. حرص و جوش زیادی خوردم چون دوست داشتم که مردم شاد سالن را ترک کنند. در این یک سالی که فرصت داریم باید بتوانیم خودمان را به خوبی برای مسابقات جهانی آماده کنیم.

وی افزود: تیم‌های ملی کشورمان سهمیه‌بندی نیست و من از فردا برای مسابقات جام جهانی سعی می‌کنم بهترین بازیکنان را آماده کنم. مربیان تیم‌های پایه حرص و جوش زیادی می‌خورند امیدوارم بتوانم به لحاظ جسمانی خودم را تا آغاز مسابقات جهانی سالم نگه‌دارم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین