کد خبر: ۵۳۳۱۹۸
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

سازمان هواپیمایی کشوری: هواپیمای آمریکایی ورودی به مهرآباد در اجاره یک تاجر هندی بود

حدود یک هفته پیش یک فروند هواپیمای آمریکایی در باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته است. علامت ثبت شده این هواپیما مربوط به یک بانک آمریکایی است.
آفتاب‌‌نیوز :
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری درباره فرود هفته گذشته یک فروند هواپیما با رجیستر یک بانک آمریکایی در فرودگاه مهرآباد گفت: این هواپیما در اجاره یک تاجر هندی بوده است.

 چند سالی است که نشست و برخاست پروازهای خارجی از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خمینی (ره) منتقل شده و در این فرودگاه فقط پروازهای داخلی پذیریش و اعزام می‌شود.

در این شرایط گفته می‌شود حدود یک هفته پیش یک فروند هواپیمای آمریکایی در باند فرودگاه مهرآباد به زمین نشسته است. علامت ثبت شده این هواپیما مربوط به یک بانک آمریکایی است و تسنیم نمی‌تواند به تنهایی این موضوع را تایید یا تکذیب کند.

در این راستا پیگیری‌هایی برای روشن شدن ماجرا از سازمان هواپیمایی کشوری به‌عنوان متولی حمل‌ونقل هوایی کشور انجام شد. مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار تسنیم گفت:‌ فرودگاه مهرآباد یک فرودگاه بین المللی است که تمام زیرساخت‌های لازم را دارد.

جعفرزاده ادامه داد: زمانی که فرودگاه امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد، پروازهای خارجی برنامه‌ای از فرودگاه مهرآباد به این فرودگاه منتقل شد.

وی در عین حال افزود: البته فرودگاه مهرآباد همچنان به جت‌های تجاری و اختصاصی سرویس می‌دهد.

وی این را هم گفت که این هواپیما در اجاره یک تاجر هندی بوده است.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین