کد خبر: ۵۳۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵

الیاسی: علی کریمی برای حضور در تراکتورسازی با زنوزی توافق کرده بود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت علی کریمی قرار بود از آلمان به ترکیه بیاید و به اردوی تراکتورسازی بپیوندد اما زمانی که به ترکیه رسید تلفن همراه خود را خاموش کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عباس الیاسی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در اظهاراتی رادیویی درباره بحث حضور علی کریمی در تراکتورسازی و احتمال پیوستن این بازیکن به استقلال تهران، اظهار کرد: علی کریمی قرار بود با هزینه باشگاه از آلمان به استانبول و سپس به آنکارا و اردوی تراکتورسازی ملحق شود، اما زمانی که به ترکیه می‌رسد تلفن همراه خودش را خاموش می‌کند. او برای پیوستن به تراکتورسازی با آقای زنوزی، مالک باشگاه توافق کرده بود. من این کار را یک عمل غیر حرفه‌ای میدانم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره جذب مهدی ترابی نیز گفت: ترابی با تراکتورسازی قرارداد دارد. پس از جام جهانی با او تماس گرفتیم که بیاید و تکلیفش را مشخص کند. او گفت‌  که یکی دو روز دیگر به باشگاه می‌آید اما خبر رسید که با پرسپولیس قرارداد بسته است. ما برای بررسی این موضوع مدارک لازم را به فدراسیون فوتبال می‌فرستیم.

او ادامه‌ داد: یک سوال این جا مطرح می‌شود، ترابی قرار بود به عنوان سرباز به تراکتورسازی بیاید اما به عنوان دانشجو به پرسپولیس پیوست. ما روی مهدی ترابی حساب کرده بودیم.  

عباس الیاسی درباره این که چرا تراکتورسازی برای این فصل بازیکنان با کیفیتی جذب نکرده است، گفت‌: سیاست باشگاه به صورت بالا به پایین در حال‌ تنظیم شدن است. یعنی سعی کردیم کادرفنیمان را با آرامش انتخاب کنیم. ما قراردادی سه ساله با توشاک بستهایم. اگر به هدف خود که قهرمانی هم از جمله آنها است نرسیم، می‌توانیم هر زمان که خواستیم این قرارداد را فسخ کنیم. بازیکنان تیم ما از باشگاه‌های دیگر لیگ، پیشنهادات بهتری داشتند و به این علت از تراکتورسازی رفتند. بازیکنی که خودش را از تیم بزرگ‌تر بداند را اصلا نمی‌پذیریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درپایان و در پاسخ به سوالی درباره قرارداد سرمربی قبلی این باشگاه گفت‌: قرارداد ما با آرتوئرول سائلام به گونه‌ای بود که اگر ۱۰۰ دلار از قراردادش باقی می ماند باید ۵۰۰ هزار دلار جریمه پرداخت می‌کردیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین