کد خبر: ۵۳۴۳۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

مرگ 154 نفر بر اثر حوادث ترافیکی اصفهان تنها در 60 روز

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در دو ماهه اول سال جاری، 154 نفرکه در حوادث ترافیکی جان خود را از دست دادند به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع داده شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
علی سلیمان پور با اشاره به کاهش آمار متوفیات  حوادث ترافیکی در استان در دو ماهه نخست  سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 6.1 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی  سال جاری  در استان، 36 نفر زن  و  118 نفر مرد  بوده‌اند، افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با 85 نفر در جاده‌های برون‌ شهری، 58 نفردر مسیرهای درون ‌شهری، 2 نفر جاده های روستائی و 9 نفر سایر گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان ادامه داد: در  طی این مدت  چهار هزار و 870 مصدوم حوادث ترافیکی در اداره کل  پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه معاینه شدند که از این تعداد یک هزار و 523 نفر زن و 3هزار و 347 نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل، 13.3 درصد افزایش داشته است.

سلیمان پور به کاهش آمار غرق شدگی و برق گرفتگی در دو ماهه  نخست  سال جاری در استان اشاره کرد و گفت: در دو ماهه نخست  سال جاری تعداد 3 نفرفوتی (همگی مرد) به دلیل برق گرفتگی به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان ارجاع شده است.

وی خاطر نشان کرد: مرگ ناشی از برق گرفتگی در سال جاری نسبت به  مدت مشابه سال قبل  که 5 نفر (مرد) بوده کاهش داشته است. همچنین  در این مدت آمار فوت شدگان ناشی از غرق شدگی تعداد 6 مورد فوتی (مرد) در استخر کشاورزی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 9نفر (مرد) بوده کاهش داشته است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان به افزایش آمار معاینات سرپایی پزشکی قانونی استان  در دو ماهه اول سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: در دو ماهه نخست سال جاری تعداد 20هزار و 824 نفر درحوزه معاینات سرپائی در اداره کل پزشکی قانونی استان و مراکز تابعه مورد معاینه قرار گرفته‌اند که از این تعداد 6 هزار و 836 نفر زن  و 13 هزار و 988 نفر مرد بوده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل معادل 6.9 درصد افزایش داشته است.

سلیمان پور اضافه کرد: اجساد معاینه شده  در اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه در دو ماهه  نخست  سال جاری 564 مورد (127زن و437مرد) بوده که نسبت به  مدت مشابه سال قبل که (562مورد شامل 119زن و443  مرد) بوده معادل 0.4 درصد افزایش داشته است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین