کد خبر: ۵۳۴۳۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

صادرات فرش دستباف ایران به آمریکا ۱۴۳ درصد افزایش یافت

وزارت صنعت اعلام کرد:صادرات فرش دستباف ایران به آمریکا نیز در ۲ ماهه ابتدایی سال جاری از لحاظ وزنی و ارزشی به ترتیب ۱۴۳ و ۵۹.۶ درصد با افزایش همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در دو ماهه ابتدایی امسال ۵۹۴.۶ تن فرش دستباف به ارزش ۳۳.۷ میلیون دلار صادر شد.

بر این اساس میزان صادرات فرش دستباف در سال ۱۳۹۶ حدود ۵ هزار و ۳۹۹ تن به ارزش حدود ۴۲۴ میلیون دلار بود که با افزایش ۱۸ درصدی ارزش مواجه بود.

همچنین در سال ۱۳۹۵ حدود ۵ هزار و ۷۴۱ تن فرش دستباف به ارزش حدود ۳۵۹ میلیون دلار از کشور صادر شد که از لحاظ وزنی ۱۳.۴۶ درصد و از لحاظ ارزشی ۲۳.۸۰ درصد افزایش داشت.

همچنین میزان صادرات فرش دستباف ایران به آمریکا در دو ماهه ابتدایی امسال ۲۰۶.۹ تن به ارزش ۹.۱ میلیون دلار بوده است که از لحاظ وزنی ۱۴۳ درصد و از لحاظ ارزشی ۵۹.۶ درصد افزایش داشته است.

در سال ۱۳۹۶، ۱.۸۸۶ تن فرش دستباف به ارزش ۱۲۶ میلیون دلار به آمریکا صادر شده بود که از لحاظ ارزشی ۲۹.۹ درصد با افزایش همراه بود.

این در حالی است که میزان صادرات فرش دستباف به آمریکا در سال ۱۳۹۵، یک هزار و ۹۱۳ تن به ارزش ۹۷ میلیون دلار بود که نسبت به سال قبل آن ۶۲۱.۷۱ درصد افزایش وزنی و ۹۶۹.۴۲ درصد افزایش ارزشی داشت.

منبع: شاتا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
0
0
دست اندر کاران صادرات میدانند که این افزایش فقط ناشی از پیشدستی در مورد ممنوعیت واردات فرش ایرانی به امریکا است انتقال از انبار در ایران به انبار در امریکا چون رونق آنچنانی در بازار فرش در امریکا نیست .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین