کد خبر: ۵۳۴۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

ترامپ در انگلیس بدنبال چه بود/ واکنش مردم انگلیس به رفتار خارج از پروتکل او

سفیر ایران در لندن در توییتی به بازتاب واکنش مردم انگلستان از اولین سفر دونالد ترامپ به کشورشان پرداخت و گفت: مردم انگلستان نسبت به رفتار و اظهارات ترامپ در این سفر بسیار عصبانی و شوکه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
حمید بعیدی نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: مردم و مقامات انگلیس بعد از دیدار ترامپ از انگلستان از اظهارات مداخله جویانه او در خصوص سیاست های دولت انگلیس، اظهارات توهین آمیز او علیه شخص نخست وزیر و شهردار لندن، بی نزاکتی او در ملاقات با ملکه و حمایت از انتخاب وزیر خارجه مستعفی به نخست وزیری، بسیار عصبانی و شوکه هستند.

هنگام استقبال ملکه انگلستان از وی و پشت کردن یا جلوتر از او راه رفتن و هم‌چنین نشستن وی بر صندلی چرچیل از مهم‌ترین اقدامات ترامپ بود که با واکنش‌های منفی و تند در فضای مجازی علیه‌ او مواجه شد.

در حالی که ترزا می خود را آماده استقبال از ترامپ می کرد، مصاحبه‌ای از ترامپ منتشر شد که به سیاست‌های وی درباره برگزیت و استعفای بوریس جانسون در آن تاخته بود.
رییس‌جمهور آمریکا به سوال‌ها در باره حملاتش به نخست‌وزیر بریتانیا و سیاست‌هایش که در مصاحبه با یک روزنامه بیان شده بود پاسخ نداد.
او در جریان سفر در سخنانی از این مواضع خود عقب‌نشینی کرد و گفت: روابطش با ترزا می "بسیار بسیار قوی" است. 

اما از بخش‌های مهم سفر دونالد ترامپ به لندن اعتراضاتی بود که علیه او و سیاست‌هایش در یک سال اخیر انجام شد. معترضان بادکنک بزرگ دونالد ترامپ را که به شکل نوزادی با پوشک سنجاق شده بود، هوا کردند.

صادق خان، شهردار لندن از تصمیم خود برای اعطای مجوز برای هوا کردن بادکنک ترامپ دفاع کرده و گفت به عهده او نیست که در این زمینه سانسورچی باشد و تعیین کند سلیقه خوب یا بد چیست.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
حمله به سفارت انگلیس و تصرف ان در چهارچوب پروتکل بود ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین