کد خبر: ۵۳۴۵۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۲
پایان رویا پردازی کروات‌ها با دومی جهان؛

فرانسه 4- کرواسی 2؛ تاج خروس دو تا شد

شاگردان دشان با نمایشی مقتدرانه و پیروزی پُر گل مقابل کرواسی کاپ قهرمانی جام جهانی را بالای سر بردند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های ملی فرانسه و کرواسی در حالی از ساعت 19:30 در استادیوم لوژنیکی به مصاف هم رفتند که هیچ یک از آنها در 6 مسابقه اخیرشان شکستی نداشته‌اند و تا همین جای کارشان نیز عملکردی فراتر از انتظار ارائه کردند.


خروس‌ها با کسب دو پیروزی مقابل استرالیا و پرو و تساوی برابر دانمارک با 7 امتیاز صدرنشین گروه C شدند و بعد از آن در سه مسابقه متوالی و در طول 90 دقیقه موفق به شکست تیم‌های قدرتمند آرژانتین، اروگوئه و بلژیک شدند تا به فینال جام جهانی 2018 برسند و حریف کرواسی در دیدار پایانی شوند.


از سوی دیگر شاگردان زلاتکو دالیچ نمایش فوق‌العاده‌ای در دور اول داشتند و با سه برد برابر نیجریه، آرژانتین و ایسلند در صدر جدول گروه D ایستادند و بعد از آن در دو مسابقه پیاپی و در ضربات پنالتی توانستند دانمارک و روسیه میزبان را مغلوب کنند و سپس با برتری در 120 دقیقه مقابل انگلیس، شگفتی‌ساز شوند و برای نخستین بار به فینال جام جهانی صعود کنند تا اکنون مقابل فرانسه قرار بگیرند.


تیم ملی فرانسه بعد از 20 سال به دنبال دومین قهرمانی در جام جهانی است و از سوی دیگر کرواسی که برای نخستین بار به این مرحله رسیده، تلاش می‌کند تا به بهترین شکل این رقابت‌ها را به پایان ببرد.


فینال جام جهانی 2018 روسیه
یکشنبه: 97/04/24 ؛ ساعت 19:30
استادیوم: لوژنیکی مسکو/ تماشاگر: 78011 نفر
داور: نستور پیتانا؛ کمک‌ها: هرنان میدانا، خوان پابلو بلاتی و بیورن کویپرس(هلند)/ کمک داور ویدئویی: ماسیمیلیانو ایراتی(ایتالیا)/ کمک داور ذخیره: اروین زنیسترا(هلند).
ورزش سه 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
صدیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
داوری بنظرم افتضاح بود تمارض واضح گریزمان به خطا و اشتباه داور موجب ضربه آزاد وگل اول (گل بخودی) وتضعیف روحیه کرواسی شد در ادامه نیز اشنباهات مداوم داور موجب تضعیف روحیه وکاهش جنگندگی تدریجی کرواسی شد.کاش فغانی شایسته ما داور بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین