کد خبر: ۵۳۵۳۳۶
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

حضور حسینی در رده بندی کشتی فرنگی جام وهبی امره/علیاری به گروه بازنده‌ها رفت

امیر حسین حسینی نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران راهی دیداررده بندی جام وهبی امره ترکیه شد و علیاری نیز در همین وزن به گروه بازنده ها رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره از صبح امروز(جمعه) در شهر استانبول ترکیه آغاز شد که نمایندگان کشورمان در وزن 97 کیلوگرم به روی تشک رفتند.

 بر این اساس مهدی علیاری در دور نخست مقابل ریوازی نادراشویلی نفر سوم جهان از گرجستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسید. وی در دور بعد نیز مقابل اوزور ژوزوپبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. علیاری در این مرحله مقابل الکسی لودیا از کشور گرجستان با نتیجه 6 بر 4 شکست خورد. و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

علیاری در دیدار شانس مجدد فردا(شنبه) با برنده کشتی گیران ترکیه و قرقیزستان مبارزه می‌کند.

 امیر حسین حسینی دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه یک بر یک آندری گالدخیخ از اوکراین را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. حسینی در این مرحله مقابل جاوید حمزاتوف نفر سوم المپیک (85 کیلوگرم) از کشور بلاروس با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل الکسی لودیا از گرجستان با نتیجه ۵ بر ۳ مغلوب شد و راهی دیدار رده بندی شد. در صورت حضور علیاری در دیدار رده بندی وی به مصاف حسینی خواهد رفت. دیدارهای شانس مجدد، رده بندی و فینال پنج وزن نخست فردا برگزار می شود رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم دیگر نماینده کشورمان نیز فردا رقابت های خود را آغاز می کند.

منبع:  ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین