کد خبر: ۵۳۵۵۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۵

قدردانی عارف از سپنتا نیکنام/مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نشانه توجه به منافع ملی و درک شرایط کشور است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه امروز این مجمع جهت حضور اقلیت‌های دینی در شورای شهر را نشانه توجه به منافع ملی و درک شرایط کشور دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد رضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از چالش‌های یکسال اخیر در نظام سیاسی که می‌توانست بن بستی برای حضور اقلیت‌های مذهبی در نهاد شورا‌ها ایجاد کند با رای حداکثری و همدلی و وفاق اعضای محترم مجمع تشخیص بن بست شکنی شد و آقای سپنتا نیکنام می‌تواند با حضور در شورای اسلامی شهر یزد در خدمت مردم عزیز این شهر باشد.

وی ادامه داد: باید در تصویب این قانون از همه اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارشناسان و حقوقدانان محترم، اصحاب رسانه و نیز شخص آقای سپنتا نیکنام که با سعه صدری که از خودش نشان داد مسیر تصویب این قانون را هموارتر کرد تشکر و قدردانی کنم. در قانون اساسی ظرفیت‌های خوبی برای حضور اقلیت‌های دینی در نهاد‌هایی به مانند شورا‌ها مورد توجه قرار گرفته که باید در به رسمیت شناختن این اصول اهتمام بیشتری داشت. همدلی و هماهنگی و توجه به منافع ملی و درک شرایط کشور در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام مثال زدنی بود.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین