کد خبر: ۵۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

خرید خودروی لوکس با جعل عابربانک

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری دو جاعل کارت‌های عابربانک خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ تورج کاظمی دراین‌باره گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز وجه از حساب بانکی‌اش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران هنگام تحقیق متوجه شدند که پرونده های مشابه دیگری با همین موضوع و شیوه در  پلیس فتا طرح شده است، گفت: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم با همدستی فرد دیگری که دسترسی به اطلاعات حساب های بانکی کاربران داشته است، اقدام به چاپ کارت عابر بانک جعلی کرده بود و سپس با مراجعه به نمایشگاه‌های خودرو و معرفی خود با هویت غیر واقعی و جعلی اقدام به خرید خودروهای گران قیمت از حساب دیگران کرده بود.

کاظمی افزود: با مطابقت مشخصات صاحبان حساب  و خریداران خودرو مشخص شد که مشخصات ظاهری و هویت های اعلامی متعلق به یک فرد خاص نیست و جاعلان توانسته اند با دسترسی به اطلاعات حساب های بانکی سایر افراد، اقدام به جعل کارت عابر بانک آنان و مدارک هویتی‌شان کنند.

رییس پلیس فتا با بیان اینکه متهمان یک میلیارد ریال وجوه نقد از حساب بانکی مالباختگان برداشت کرده بودند، اظهارکرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی با مقام قضائی هر دو متهم دستگیر  و از آنان پنج کارت عابر بانک جعلی کشف و ضبط شد. 

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین