کد خبر: ۵۳۵۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان:

با هر ساعت قطع برق در البرز سه ساعت آب قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز گفت: هیچ روستایی در البرز به دلیل بحران آب در معرض تخلیه قرار ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالحسین حسن‌زاده د با اشاره به وضعیت آب شرب در روستاهای استان گفت: مشکل آنچنانی در روستاهای استان وجود ندارد و فقط 21 روستا به صورت کمکی با تانکر آبرسانی می‌شود.

حسن‌زاده افزود: آبرسانی با تانکر بیشتر در مواقع قطع برق انجام می‌شود چون به ازای هر یک ساعت قطع برق با سه ساعت قطع آب مواجه می‎‌شویم که به دلیل خالی شدن مخازن و خطوط انتقال رخ می‌دهد.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا بحران آب در البرز روستایی را در خطر تخلیه قرار داده است یا خیر گفت: چنین شرایطی در استان البرز وجود ندارد.

حسن‌زاده با اشاره به برخی روستاهای شهرستان اشتهارد که سال گذشته با مشکلات زیادی در آب شرب مواجه بودند گفت: به عنوان مثال روستای پلنگ‌آباد مشکلات زیادی داشت اما با اقدامات صورت گرفته همچون ساخت مخازن زمینی و هوایی امسال مشکلی ندارند و امسال وضعیت آب شرب در اشتهارد نسبت به پارسال بهتر است.

وی ادامه داد: به طور کلی از لحاظ تأمین آب در روستاها شرایط پایداری داریم و مشکل حادی در این حوزه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان البرز خاطرنشان کرد: البته در روستاهایی که امور آب و فاضلاب آن در اختیار ما قرار ندارد شاید مشکلاتی وجود داشته باشد.

حسن‌زاده پیش از این در این خصوص به ایسنا گفته بود که امور آب 130 روستا از 300 روستای البرز در اختیار این سازمان نیست و از مسئولان سیاسی و اجتماعی و دستگاه قضایی خواسته بود برای به حل این مساله اقدام کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین