کد خبر: ۵۳۶۷۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
نماینده تهران در مجلس به نقل از رئیس‌جمهور نوشت که "از حصر تنها پوسته‌اش باقی مانده است"

مصوبه شورایعالی امنیت ملی درباره موسوی، کروبی و رهنورد؟ رفع حصر نزیک است؟

علیرضا رحیمی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در توئیتی گفته بود" روحانی در دیدار با فراکسیون امید در باره رفع حصر گفت در نتیجه کارهایی که از دولت یازدهم شده است، از حصر فقط پوسته‌اش مانده است." حالا حسین کروبی می گوید: "رفع حصر در شورایعالی امنیت ملی تصویب شده است"
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- علیرضا رحیمی، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، درباره دیدار جمعی از اعضای فراکسیون امید مجلس مصوبه شورایعالی امنیت ملی درباره موسوی، کروبی و رهنورد؟ رفع حصر نزیک است؟شورای اسلامی با حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان، نقل قولی از وی درباره حصر منتشر کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ نماینده مردم تهران در توئیتر خود نوشت: «دکتر روحانی در دیدار با فراکسیون امید در باره رفع حصر گفت در نتیجه کارهایی که از دولت یازدهم شده است، از حصر فقط پوسته‌اش مانده است. ماه‌ها طول کشید تا چند روزنامه برای محصوران آزاد شد. وزیر من به‌طور منظم به دیدار آن‌ها می‌رود.»

حسین کروبی: رفع حصر در شورایعالی امنیت ملی تصویب شده است

حالا «حسین کروبی» فرزند حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی درباره‌ی گفته‌های اخیر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، مبنی بر تلاش برای در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته‌ی نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آتی، گفت: یک منبع موثق به من گفته است که رفع حصر در شورایعالی امنیت ملی تصویب شده است.

کروبی با اشاره به اینکه این جلسه به‌طور کلی راجع به برداشتن محدودیت‌ها و حصرها بوده است، به انصاف نیوز گفت: من از یک منبع موثقی پرسیدم که صحبت‌های اخیر آقای جهانگیری به چه علت بوده است، گفتند که در آخرین جلسه‌ی شورایعالی امنیت، مصوب شده است که رفع حصر انجام شود و آن را تمام کنند. این مصوبه تصویب و خدمت رهبری هم فرستاده شده است. درحال حاضر منتظر هستند که رهبری نظرشان را راجع به این مصوبه‌ی شورای امنیت بگویند؛ این‌طور که می‌گویند اگر رهبری تا ده روز نظرشان را اعلام نکنند، این مصوبه لازم‌الاجرا است.

همزمان، پایگاه اطلاع رسانی جماران نیز به نقل از فرزند مهدی کروبی نوشته است: من به واسطه یکی از دوستان از آقای جهانگیری شنیدم که در جلسه هفته گذشته شورای عالی امنیت ملی رفع حصر و نیز محدودیت های آقای خاتمی مصوب شده است.

حضرتی: جهانگیری قصد برگزاری جلسه‌ای با حضور سران نظام و خاتمی را دارد

امروز نیز قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با اشاره به اظهارات اخیر جهانگیری مبنی بر در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین و شکل‌گیری وحدت در کشور طی روزهای آتی، اظهار کرد: تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند.

الیاس حضرتی در نشست خبری در پاسخ به پرسش خبرگزاری ایسنا درباره اظهارات اخیر معاون اول رییس‌جمهوری مبنی بر ایجاد وحدت ملی در کشور و در کنار هم قرار گرفتن شخصیت‌های برجسته نمادین، اظهار کرد: امروز جامعه ما بیش از هر چیز به وحدت نیاز دارد، این وحدت نیز در دو حوزه مورد نظر است؛ یکی وحدت در میان حاکمیت و مسئولان و شخصیت‌های مختلف با یکدیگر و دیگری، وحدت میان حاکمیت و ملت. در این بخش تلاش آقای جهانگیری رفع محدودیت‌های آقای خاتمی است تا در جلسه‌ای با حضور بزرگان نظام ایشان نیز حضور داشته باشند و بتوانیم تجلی از وحدت و انسجام به نمایش بگذاریم.

پیشتر معاون اول رییس جمهور در همایش روسای نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تاکید بر اینکه باید از همه سرمایه‌ها و ظرفیت‌های کشور استفاده شود، خاطر نشان کرد: اتحاد سیاسی جدی ضرورت امروز ماست. همه مسئولین عالی رتبه کشور باید نمایش بزرگی از اتحاد داخلی را به صحنه بیاورند. در همین راستا به فضل الهی در هفته‌های آینده شاهد بخشی از این نمایش خواهیم بود و جریانات و شخصیت‌های نمادین کشور در کنار هم قرار خواهند گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
اونقدر حس ناامیدی در جامعه زیاد شده که ملت با دلیل و بی دلیل با هم درگیر میشن فکر می کنم این نتیجه تزریق حس نا امیدی توسط رسانه ها بخصوص رسانه های مخالف دولت مثل صدا و سیما توی این چند سال بوده این عزیزان و برادران می خواستن به هر قیمتی شده دولت رو ناکارآمد جلوه بدن که متاسفانه شاخه ای رو بریدن که خودشون هم روش نشسته بودن تحریم ها هم مزید بر علت شد و شد این که همه دارن می بینند
توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
1
انشا...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین