کد خبر: ۵۳۷۶۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

تاج: حق پخش تلویزیونی ۴۸ میلیارد تومان است

رئیس فدراسیون فوتبال حق پخش تلویزیونی را ۴۸ میلیارد تومان اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 مهدی تاج در مجمع انتخابات هیات فوتبال لرستان با بیان اینکه حال فوتبال کشور هم خوب است، تصریح کرد: عملکرد خوب تیم‌های بانوان و آقایان فوتبال، فوتسال، ساحلی و حضور دو تیم از ایران در بین ۸ تیم برتر آسیا که تاکنون سابقه نداشته استقلال و پرسپولیس همزمان در این مرحله باشند، گواه این موضوع است.

تاج اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی فدراسیون فوتبال، توجه ویژه به بانوان است و مطالبه بنده از رئیس هیات فوتبال لرستان نیز همین موضوع است.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: رشد و توسعه فوتبال کشور در استان‌هایی است که صنعت قوی دارند و این خیلی منطقی نیست، چون فوتبال متوازن رشد نمی‌کند.

به گزارش ایسنا،وی افزود: البته قانون ۲۷ صدم درصد بسیار خوب است که عدد مناسبی بوده و حتی از بودجه وزارت ورزش هم بیشتر است و امیدواریم این پول خرج توسعه فوتبال شود، هرچند در قانون اسم این رشته که اقبال عمومی دارد و با هیچ پدیده‌ای قابل مقایسه نیست، نیامده است.

تاج با اشاره به قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد: در این قانون آمده است که تلویزیون حق پخش را بدهد اما این کار اجرا نشده و انتظار داریم همه‌ی این قانون انجام شود. حق پخش ما ۴۸ میلیارد تومان است که قابل مقایسه با بقیه کشورها نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه از لیگ خوب و پربازده تیم ملی خوبی به‌وجود می‌آید، اضافه کرد: سالی فوتبالی را درپیش داریم که کار سازمان لیگ سخت است و امیدوارم حاصل آن برنامه‌ریزی مناسب و عملکرد خوب تیم‌های ملی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: ۲۳ تیم از لرستان در لیگ‌های کشوری حضور دارند که آمار کمی نیست و سهم خوبی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین