کد خبر: ۵۳۸۰۴۶
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶

وقت تجربه شادی جمعی است

عضو شورای شهر تهران گفت: همانطور که مردم در ماههای محرم و صفر و ایام شهادت به صورت خودجوش به عزاداری می پردازند، باید بتوانند تجربه شادی دسته جمعی را در کنار همدیگر داشته باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدجواد حق شناس در مراسم شادستان تابستانه که به همت شهرداری منطقه ۵  تهران، سازمان ورزش، شورای شهر تهران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شده بود افزود: از دیرباز یکی از دغدغه های مهم پدر و مادرها فرارسیدن فصل تابستان و ایجاد برنامه ای مدون و مدیریت شده برای فرزندان بوده است که ما امیدواریم با ایجاد فضاهای شاد و مفرح بتوانیم این  فرصت را فراهم کنیم.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: ما امیدواریم  با پیوند بین شورای شهر،شهرداری،مردم و صدا و سیما که به عنوان دریچه ای که شادی را برای میلیونها نفر باز می کند،بتوانیم شادی را برای همشهریان تهرانی به ارمغان آوریم.

حق شناس در خاتمه بیان کرد: امروز می بینیم زنان و مردان ،کودکان وجوانان و بزرگسالان  با آرامش ، شادی و نظم در کنار همدیگر به شادی می پردازند و فرصت خوبی را برای ایجاد نشاط در تهران بزرگ  فراهم آورده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، در این مراسم محمد جواد حق شناس از هنرمند معلولی که شهید بزرگوار محسن حججی را به تصویر کشیده بود تقدیر و با اهدا جوایز از شرکت کنندگان تشکر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین