کد خبر: ۵۳۹۷۴۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

جزییات گروگانگیری ۱۵ میلیاردی

با تلاش کارآگاهان مجرب پلیس استان سیستان و بلوچستان، گروگان ۱۹ ساله‌ای که گروگانگیران در ازای آزادی وی ۱۵ میلیارد ریال در خواست کرده بودند پس از ۲۳ روز از دست گروگانگیران آزاد و به آغوش خانواده اش بازگشت.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد قنبری، گفت: در پی یک فقره آدم ربایی در عصر روز بیست و نهم تیر ماه سال جاری در کمربندی شهر زاهدان توسط افرادی ناشناس بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: خانواده فرد ربوده شده که جوانی ۱۹ ساله به نام "حامد" است، به ماموران اعلام کردند افرادی ناشناس طی تماس تلفنی و تهدید، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال را برای رهایی فرزندانشان تقاضا کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم‌هایی از پلیس آگاهی و امنیت عمومی به صورت ویژه پرونده را با همکاری خوب دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده در دست گرفتند و اقدامات خود را با سرنخ‌های به جامانده از عوامل این آدم ربایی آغاز کردند.

سردار قنبری گفت: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده و تحقیقات میدانی به عمل آمده مشخص شد، علت و انگیزه این آدم ربایی اختلافات شخصی و مالی بوده است.

وی عنوان کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با تلاش‌های شبانه روزی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی با هماهنگی قضائی ۴ نفر از عاملان آدم ربایی را شناسایی و طی عملیات‌های مجزا دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای رهایی گروگان از متهمان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان در شامگاه روز ۱۹ مردادماه به اطلاعاتی در خصوص محل اختفای آدم ربایان در شهرستان خاش دست یافتند بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضائی، تیم‌های عملیات ویژه پلیس طی یک عملیات ضربتی در ساعت ۱۶ روز گذشته (۲۰ مردادماه) موفق شدند گروگان را پس از ۲۳ روز آزاد و به آغوش گرم خانواده اش بازگرداندند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این عملیات افراد گروگانگیر که عرصه را برخود تنگ دیده بودند از محل متواری شدند که تحقیقات برای دستگیری آن‌ها از سوی پلیس ادامه دارد.

سردار قنبری با اشاره به اینکه فرد ربوده شده بدون پرداخت هیچ گونه وجهی به صورت صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت، خاطر نشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیر قانونی با هنچار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

گفتنی است عصر دیروز، جوان ربوده شده با حضور سردار "قنبری" توسط مأموران انتظامی استان به والدینش تحویل شد.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین