کد خبر: ۵۴۱۰۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

آزار و اذیت زن جوان به بهانه نشان دادن کلکسیون شکلات

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در پوشش ارائه مشاوره درسی اقدام به آزار و اذیت خانمی جوان کرده بود، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت: در تاریخ 11 مردادماه امسال پرونده ای با موضوع آزار و اذیت از کلانتری 102 پاسداران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی حدودا 30 ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

وی افزود: شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت که از حدود شش ماه پیش در شبکه اینستاگرام با فردی به نام همایون آشنا شده وطی این مدت از او در خصوص ادامه تحصیل مشاوره می گرفته تا اینکه چند روز پیش از طریق تلگرام پیامی برایش فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره ای که انجام داده بود درخواست حق مشاوره کرد. این فرد از همایون شماره کارت عابربانک خواسته تا هزینه مشاوره را به حسابش واریز کند اما متهم از او خواهش کرده تا پول را به صورت ارز خارجی پرداخت کند و به این بهانه نشانی محل سکونتش در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری را به شاکی داده است تا پول را برایش ببرد.

گودرزی با اشا ه به ادامه اظهارات شاکی  گفت: زمانی که شاکی به در منزل همایون رسیده، او به بهانه اینکه در منزل خود "کلکسیون کلاه و شکلات "دارد و قصد نشان دادن آن را به وی دارد، این زن را به داخل خانه اش دعوت کرده اما زمانیکه وارد خانه شده ناگهان او از این فرصت سوء استفاده کرده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با تأیید موضوع شکایت از سوی پزشکی قانونی ، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به محل سکونت همایون ( 35 ساله ) در خیابان خواجه عبدالله مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است ؛ لذا در ادامه اقدامات پلیسی نهایتا مخفیگاه همایون در خیابان پاسداران شناسایی ، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

گودرزی گفت: متهم در تحقیقات به‌عمل آمده صراحتا به آزار و اذیت جنسی شاکبه اعتراف و پس از صدور قرار قانونی، برای سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
0
0
فقط بهانه ها فرق ميكند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین