کد خبر: ۵۴۲۰۲۰
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

طنز/ گزارش ورزشی با اعمال شاقه!

«اینا زیاد جدی گرفتن قضیه‌ رو. یکی بهشون بگه ما وسط مسابقه‌تون بازیکنمونو می‌فرستیم بره ناهارشو بخوره و حالشو ببره، شما دارین حرص چیو می‌زنین؟ گیرم یکیو بازداشت و به اداره مهاجرت معرفی کنین با بقیه چیکار می‌کنین؟»
آفتاب‌‌نیوز :
«خبر این که به‌ گزارش تابناک «صدا و سیما نتوانسته «حق پخش» بازی‌های آسیایی را از شبکه «بین اسپورت» خریداری کند و به ناچار برای این که بتواند تصاویر این رویداد بزرگ را پخش کند، از روش‌های غیر حرفه‌ای و البته غیر قانونی مختلف بهره برده است.» خب! فکر می‌کنین این روش‌های غیر حرفه‌ای چی بوده و نتیجه‌اش چی‌ شده؟ در ادامه گزارش اومده: «خبرنگاری که به نمایندگی از صدا و سیما در محل برگزاری بازی‌های آسیایی حاضر شده است، دو روز پیش با آی‌دی کارتی غیر از آی‌دی کارت ویژه خبرنگاران، اما به اسم خبرنگار وارد بخش رسانه‌ای سالن مسابقات کبدی شده بود... برگزارکنندگان بازی‌ها وقتی به این اقدام غیر قانونی خبرنگار ایرانی پی بردند، وی را از سالن بیرون کرده و حتی تهدید کردند که او را دیپورت و به اداره مهاجرت اندونزی معرفی می‌کنند... وی صبح امروز نیز در سالن مسابقات کبدی حاضر شد. پلیس اندونزی این گزارشگر ایرانی را بازداشت کرده تا وی را به‌ دلیل اقدام غیر قانونی‌اش مورد بازجویی قرار دهد.»

راستش دور زدن موانع تو خون ما ایرونیاس! تحریما رو که دیدین چه جوری دور زدیم که دنیا بهش سر تعظیم فرود آورد! حالا یه فدراسیون کبدی تازه به دوران رسیده می‌خواد مارو تحریم کنه! زهی خیال باطل! این دفعه نشد دفعه بعد تو هیأت تیم پزشکی یکی از این تیما هم که شده این خبرنگار می‌ره تو و برامون فیلم می‌گیره. اونم نشد با لباس توپ جمع کنا! اونم نشد تو هیأت یه توپ! خلاصه می‌ره تو! من نمی‌دونم کی باید این خارجیا بفهمن که با ما نمی‌تونن این بازیا رو دربیارن. بالاخره یه روز مربی کبدی اندونزی که میاد ایران، با یه وضعی ببریمش تو سالن که بره واسه اداره مهاجرتشون تعریف کنه! حق پخش نمی‌دن که ندن؟ خوبه نود درصد تصاویر مسابقاتشون منشوریه، اون موقع که حق پخش هم داریم رومون نمی‌شه پخش کنیم. اینا زیاد جدی گرفتن قضیه‌ رو. یکی بهشون بگه ما وسط مسابقه‌تون بازیکنمونو می‌فرستیم بره ناهارشو بخوره و حالشو ببره، شما دارین حرص چیو می‌زنین؟ گیرم یکیو بازداشت و به اداره مهاجرت معرفی کنین با بقیه چیکار می‌کنین؟ نصف تماشاچیای تو ورزشگاه؛ پشت‌ سر هم فیلم می‌فرستن و سراسر ایران پخشش می‌کنن اون وقت شما اونی که دوربینش گنده‌تر بود رو گرفتین به خیال این که حال صداوسیمامونو می‌گیرین؟ مگه داریم؟ مگه می‌شه؟ اگه به قدرت تصویربرداریمون باور ندارین، برین از اونا بپرسین که کلیپامونو دیدن!»

منبع: روزنامه ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین