کد خبر: ۵۴۲۲۸۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

پادشاهی گریزمان در پیروزی‌های یک بر صفر

مهاجم اتلتیکومادرید در یازده بازی‌ با تک گل خود پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 "اتلتیکومادرید با تک گل آنتوان گریزمان پیروز شد" این جمله‌ای است که پس از حضور مهاجم فرانسوی در تابستان ۲۰۱۴ دائما به گوش می‌رسد. روخی بلانکو نخستین پیروزی‌اش را شنبه شب به لطف گل گریزمان در لالیگا به دست آورد و اتلتیکو توانست یک بر صفر رایو وایکانو را شکست دهد. البته یان اوبلاک نیز با مهار توپ‌ها در رقم خوردن این برد تاثیرگذار بود.

گریزمان که پس از قهرمانی در جهان تمرینات خود را از ۱۶ آگوست آغاز کرد هنوز به سطح آرمانی‌اش نرسیده است. با این حال با گلزنی‌اش مانند ۱۰ بازی دیگر پیروزی قرمز و سفیدپوشان را رقم زد. او در این یازده دیدار، تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رسانده است. یکی از این گل‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد. مهاجم فرانسوی از روی نقطه پنالتی‌ تک گل تیمش را مقابل لسترسیتی به ثمر رساند تا روخی بلانکو با پیروزی یک بر صفر به نیمه نهایی این رقابت‌ها در فصل ۱۷ ــ ۲۰۱۶ صعود کند.

دیگر گل‌های مهاجم شماره "هفت" در لالیگا اتفاق افتاد که ۳۰ امتیاز برای قرمز و سفید پوشان به ارمغان آورد. او در نخستین فصل حضورش ۱۵ ــ ۲۰۱۴ نتوانست گل تعیین کننده به ثمر برساند اما در فصل بعد این اتفاق در دیدار برابر لاس پالماس رخ داد. بازیکن فرانسوی از طریق ضربه آزاد سه امتیاز را برای شاگردان دیگو پابلو سیمئونه به ارمغان آورد. اتلتیکومادرید در هفته‌ یازدهم اسپورتینگ خیخون را با تک گل گریزمان در ‌دقیقه ۹۳ شکست داد. مهاجم فرانسوی با ضربه سر این گل را به ثمر رساند. او در بازی بعد باعث پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل اسپانیول شد. به یاد ماندنی‌ترین گل گریزمان در داربی مادرید اتفاق افتاد که قرمز و سفیدپوشان در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو این پیروزی را جشن گرفتند.

آخرین قربانی گریزمان در آن فصل رایو وایکانو بود. او در فصل بعد توانست گل پیروزی تیمش را در دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا و گرانادا به ثمر برساند. فصل گذشته نیز این اتفاق مقابل مالاگا در دو بازی رفت و برگشت رخ داد. بازیکن شماره هفت اتلتیکو نخستین گل رسمی تاریخ واندا متروپولیتانو را به نام خود ثبت کرد.

گریزمان علاوه بر یازده بازی که پیروزی‌های یک بر صفر تیمش را رقم زد توانست در ۶ بازی همه گل‌های اتلتیکومادرید را به ثمر برساند. او در لیگ قهرمانان اروپا برابر گالاتاسرای در دو بازی رفت و برگشت دبل کرد. مقابل بارسلونا نیز دو گل به ثمر رساند و باعث صعود تیمش به نیمه نهایی در سال ۲۰۱۶ شد. همچنین این اتفاق در پیروزی ۲ بر یک مقابل روستوف رخ داد. او در لالیگا برابر ختافه در پیروزی ۲ بر صفر اتلتیکو دبل کرد و همچنین برابر لگانس چهار گل به ثمر رساند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس،بازیکن فرانسوی در ۹ بازی نیز تاثیرگذار بود و در کنار گل‌هایش یک یا دو هم تیمی‌اش نیز گلزنی کردند. بهترین خاطره در سن مامس برابر اتلتیک بیلبائو رخ داد. او در پیروزی ۴ بر یک تیمش هت‌تریک کرد و در سانچس پیسخوان مقابل سویا در برد ۵ بر ۲ تیمش سه گل به ثمر رساند. او با گل‌های لحظات پایانی‌اش مقابل سلتاویگو (۳ بر  ۲) و رئال سوسیداد (۲ بر یک) باعث شد تیمش به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

گریزمان برابر کوردوبا در پیروزی ۴ بر ۲ اتلتیکو دبل کرد. همچنین توانست مقابل لوانته و رایو وایکانو (۳ بر یک)، دو گل به ثمر برساند. او برابر اتلتیک نیز گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند (۲ بر یک). ستاره اتلتیکو گل دوم تیمش را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید به ثمر رساند اما این گل باعث نشد روخی بلانکو به نیمه نهایی صعود کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین