کد خبر: ۵۴۳۰۱۵
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

میرزایی نیکو: وحدت یک اصل برای برون رفت از مشکلات است

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: تمام کسانی که دغدغه ایران و اسلام را دارند باید به دور یک میز بنشینند و با یکدیگر گفت‌وگو کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت رفتار و گفتارهای وحدت طلبانه در شرایط فعلی بیان کرد: وحدت حول منافع ملی به یکی از چارچوب‌های اصلی است که می‌تواند انسجام و همبستگی در کشور را بالا ببرد. ما دیدیم که این وحدت در ترکیه شکل گرفت و آنها دلار را تحریم کردند و وضعیت علیه آمریکا شد. ولی ما بر عکس این کار را انجام دادیم و در نابسامانی‌های بازار ارز هر یک از احزاب انگشت اتهام را به سوی دیگری گرفتند.

وی در ادامه بیان کرد:‌ عده‌ای قصد ندارند از برخی از محورهای خود  عبور کنند. تا زمانی که این گونه رفتارها ادامه داشته باشند نمی‌توانیم گفت که وحدت ایجاد می‌شود. تمام کسانی که دغدغه ایران و اسلام را دارند به ویژه فرهیختگان کشور باید به دور یک میز بنشینند و با یکدیگر گفت و گو کنند.

نماینده دماوند در مجلس ادامه داد: تا زمانی که عده‌ای مدام دیگران را محکوم می‌کنند و خود را خودی‌تر می‌دانند وحدت شکل نخواهد گرفت و تفرقه بیشتر می‌شود.

این نکته را افراد هر جناح باید به یکدیگر یاد آور شوند کاری که آقای باهنر اخیرا نیز انجام داد یک رفتار مثبت در جهت همگرایی و وحدت است.

وی در پایان بیان کرد: وحدت به انقلابی و غیر انقلابی بودن مرتبط نیست بلکه یک اصل برای برون رفت از معضلاتی است که جامعه گرفتار آنها شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین