کد خبر: ۵۴۵۳۷۳
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۵

حذف دفترچه‌های درمانی تا پایان سال

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران از دفترچه های درمانی تا پایان امسال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمهحذف دفترچه های درمانی تا پایان سال سلامت ایران در یاسوج گفت:تاکنون 600بیمارستان در حوزه حذف دفترچه های بیمه تحت پوشش قرار گرفتند.

دکتر رامزی با بیان اینکه به شکل پایلوت به حذف دفترچه های درمانی اقدام شد افزود: تاکنون 600بیمارستان در حوزه حذف دفترچه تحت پوشش قرار گرفتند و در تلاش هستیم تا پایان سال همه بیمارستان ها را تحت پوشش قرار دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: در 4 ماهه ابتدای امسال 42میلیارد تومان برای پرداخت سهم موسسات درمانی در اختیار استان قرار داده شد.

رامزی گفت: بدهکاری به موسسات ارائه دهنده خدمات تا پایان سال 96حدود 56میلیارد تومان بود که اخیرا با تلاش هایی که صورت گرفته حدود 30میلیارد تومان اوراق اسناد خزانه در اختیار استان قرار داده شد تا بتوانند بخشی از مطالبات موسسات را در سال96پرداخت کنند و امیدواریم تا پایان سال از طریق اسناد خزانه سازمان بخش اعظمی از بدهی به موسسات طرف قرارداد پرداخت شود.

وی افزود: قرار است در سفر یک روزه به کهگیلویه و بویراحمد از اداره کل بیمه سلامت استان بازدید و اعتبارات لازم برای احداث ساختمان اداری در جهت توسعه امر بیمه گری و ارائه خدمات به هموطنان به شهرهای دهدشت و سی سخت تخصیص داده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران در یاسوج گفت: ۴۰ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از خدمات ارائه شده استفاده می کنند.

وی گفت: بیشترین جمعیت بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان در صندوق روستایی حدود ۲۲ میلیون نفر است همچنین بیمه سلامت همگانی هم ۱۰ میلیون عضو دارد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از مجموع 8 شهرستان استان فقط 3 شهرستان دارای ساختمان ملکی هستند گفت:در دو شهر دهدشت و سی سخت از طریق مسکن و شهرسازی زمین هایی آماده شد که در دهدشت یک میلیاردو 200میلیون تومان اعتبار در اختیار سازمان قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حسینی با اشاره به اینکه در شهر سی سخت هم هزار و 700متر زمین تامین شد تا مجوز ساختمان اداری را دریافت کنند افزود: همچینین در صدد هستیم تا فضایی آموزشی در شهر سی سخت برای استفاده جنوب کشور راه اندازیم کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین