کد خبر: ۵۴۵۳۸۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۸

سردار سلامی: گزینه جنگ علیه ایران منتفی است/رفتار آمریکایی‌ها را رصد می‌کنیم/ اگر دشمنان بخواهند اقدام کنند، با خاک یکسان می‌شوند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرهنگ عاشورا با ترویج رویکرد جهادی و ایستادگی در مقابل دشمنان، عزت کشور ایران را دو چندان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار حسین سلامی شامگاه پنجشنبه در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدیشهر در حسینیه اعظم این شهرستان افزود: فرهنگ عاشورا در زندگی همه مردم متجلی است و مردم ایران اسلامی هیچ گاه این واقعه که مظهر جوانمردی است را فراموش نخواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح‌ کرد: از عاشورا یاد گرفتیم نباید در مقابل دشمنان زانو بزنیم و باید با عزت و سربلندی پای اعتقادمان بمانیم.

سلامی اضافه کرد: عاشورا زنده است و مطمئن هستیم اگر این رویداد مهم نبود، اسلام دوام نمی یافت.

وی گفت: امروز واقعه عاشورای دیگری در حال رخ دادن است و اکنون رهبر معظم انقلاب با عزت و افتخار در قطب جهاد علیه استکبار جهانی ایستاده است.

سلامی افزود: مردم ولایی ایران اکنون حق و باطل را تشخیص می دهند و این راز سعادت و عزت ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و راهنمایی امام راحل، این چنین در جهان می درخشد.

وی افزود: شهدا باعث شدند کافران از مناطق اسلامی دور شوند و این عزیزان جان برکف مردم سوریه و عراق را از خشونت داعشیان ملعون و استکبار جهانی نجات دادند.

سردار سلامی تصریح کرد: شهدا زینت انقلاب اسلامی هستند و پس از چند دهه از شهادت این عزیزان، بازهم آحاد جامعه پای ارزش های این نظام ایستاده اند.

وی گفت: مردم ما بسیار صبور هستند و با وجود فشارهای استکبار جهانی، ملت ایران پای ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: با مقاومت مردم در 40 سال گذشته، توطئه های استکبار جهانی خنثی شد و با اتحاد آحاد جامعه، آمریکا به تمام معنا منزوی شد.

سلامی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، آمریکا جنگ بزرگ جهانی بر علیه ملت ایران برنامه ریزی کرد که با رشادت های مردم، ایالات متحده در این طرح شکست خورد.

وی گفت: طرح خاورمیانه جدید را شهدای ما خنثی کردند و با عزت و سربلندی جوانان ما آمریکا را مایوس کردند.

وی گفت: این که مردم در مقابل افزایش قیمت بعضی از کالا ها صبر کردند نشانه خنثی سازی تمام توطئه های دشمنان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با مقاومت دیدیم چگونه فلسطین، عراق و سوریه جان گرفتند و کشورهای اسلامی باردیگر متحد شدند.

سلامی ادامه داد: دشمنان ما بسیار ضعیف شده اند و اکنون آمریکا منزوی تر از هر زمان دیگری است و با کشورهای مختلف از جمله چین، روسیه، کانادا، ترکیه و اروپا در حال دشمنی است.

وی تصریح کرد: گزینه جنگ برعلیه ملت ایران منتفی است چراکه هیچ کشوری حاضر نیست با ایالات متحده متحد شود این در حالیست که رفتار آمریکایی ها را رصد می کنیم و این کشور در ابعاد گوناگون شرایط جنگ را ندارد.

به گزارش ایرنا، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در چند روز گذشته موشک های سپاه به پرواز درآمدند و اگر دشمنان بخواهند اقدام کنند، با خاک یکسان می شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین