کد خبر: ۵۴۵۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲

سینماهای کشور ۵ روز تعطیل است| تعطیلی ۴ روزه تئاترشهر

سخنگوی شورای صنفی نمایش از تعطیلی سینماهای سراسر کشور به مدت پنج روز در ایام شهادت امام حسین (ع) خبر داد. سینماهای کشور از روز یکشنبه اول مهر میزبان مخاطبان خواهند بود.
آفتاب‌‌نیوز :
غلامرضا فرجی سخنگو شورای صنفی نمایش با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: به نمایندگی از شورای صنفی نمایش ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش را به حضرت ولی عصر (عج) و شیعیان آن حضرت و اهالی سینمایی کشور تسلیت می گویم.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، او با اشاره به برنامه تعطیلی سینماها در این ایام تاکید کرد: به همین مناسبت سینماهای سراسر کشور از روز سه شنبه ۲۷ شهریور ساعت ۱۷ تا شنبه ۳۱ شهریور که شهادت امام زین العابدین (ع) و آغاز هفته دفاع مقدس است، تعطیل و یکشنبه اول مهر ماه سینماهای سراسر کشور دایر است.

تعطیلی ۴ روزه تئاترشهر

همچنین نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر از روز سه‌شنبه ۲۷ تا روز جمعه ۳۰ شهریور اجرایی ندارند.

به گزارش ایلنا، هیچ‌یک از نمایش‌های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاترشهر از روز سه‌شنبه ۲۷ تا روز جمعه ۳۰ شهریور به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی اجرایی ندارند.

نمایش‌های «نقل عشق» به کارگردانی ساجد قدوسیان و «عند از مطالبه» به کارگردانی سامان خلیلیان در تالار قشقایی روز یکشنبه اول مهر با توجه به همزمانی اذان مغرب و عشا اجرا ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
0
0
پنج روز تعطیله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین