کد خبر: ۵۴۵۹۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴

برانکو به صف بازیکنان پرسپولیس پیوست+تصاویر

سرمربی تیم پرسپولیس با ظاهری متفاوت نسبت به قبل و پا به پای بازیکنان تیمش در آخرین تمرین پیش از بازی مقابل الدحیل حاضر شد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم پرسپولیس امروز آخرین نوبت تمرین خود پیش از بازی مقابل الدحیل قطر را در ورزشگاه آزادی پشت سر گذاشت. در این تمرین که قبل از حساس ترین بازی فصل سرخپوشان برگزار شد، برانکو ایوانکوویچ بر خلاف تمرینات عادی و روتین پرسپولیس، همپای بازیکنان شرکت داشت.

او در بخشی از تمرینات امروز در تیپ و ظاهرش هم وضعیتی متفاوت با بلوز و شلوارک همیشگی داشت و با یک کاور به شکل خود بازیکنان در میان آنها تمرین کرد. جنب و جوش بالای او نشان از حساسیت فوق العاده دیدار مقابل قهرمان قطر برای پرسپولیس دارد. ایوانکوویچ بارها به شاگردانش از اهمیت بسیار زیاد این مسابقه گفته و حالا در آخرین گام تمرینی به شکل عملی با چنین کاری آنها را تفهیم کرد.

جدال با الدحیل برای پرسپولیسی که شرایط ایده آلی از نظر مجموعه بازیکنان ندارد، به قدری حساس است که پروفسور را در مدت اخیر دوباره به سیستم لوزی برگردانده و حتی در مورد ترکیب فردا هم احتمال هر ریسکی از او می رود.

به گزارش ورزش سه، در واقع به بیان دیگر می توان گفت سرمربی کروات پرسپولیس در هفته های اخیر با وجود همه کمبودهایی که در تیمش حس می کند، همه جوره برای هیجان این بازی آماده است و حاضر است برای چنین بازی مهمی چه در ظاهر و چه در تفکرات تاکتیکی، اقدام به ایجاد تغییرات مختلفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین