کد خبر: ۵۴۶۰۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

داورزنی: بازنشسته‌ام مگر؟

محمدرضا داورنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید که بازنشسته نیست و کارمند وزارت ورزش و جوانان است.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا داورنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بعد از پایان انتخابات فدراسیون اسکواش در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که آیا بازنشسته است یا خیر؟ گفت‌: بازنشسته ام مگر؟ من سال 79 از سپاه به سازمان تربیت ‌بدنی وقت منتقل شده ام و در حال‌ حاضر نیز کارمند وزارت ورزش و جوانان هستم.  در حال‌ حاضر بحث این مطرح است که تعدادی از روسای فدراسیون ها حکم بازنشستگی دارند. برخی چهار ، پنج سال و برخی دیگر نیز هفت ، هشت سال از بازنشستگی شان گذشته است و از سازمان بازنشستگی حقوق دریافت می‌کنند. او ادامه داد: از طرفی به دلیل بحث ایثارگری اجازه شرکت در انتخابات را داشته‌اند که البته خیلی از آنها در ورزش کشور نیز موثر بوده‌اند. قبلا کسانی که لیسانس داشتند تا سن 60 سالگی و کسانی که فوق لیسانس به بالا داشتند با درخواست سازمان مربوطه می‌توانستند به خدمتشان ادامه‌ دهند. اما هم اکنون کسانی که با استفاده از قانون ایثارگری کار می‌کنند و کسانی که 50 درصد جانبازی به بالا را ندارند و سه سال اسارت را ندارند و یا خانواده‌ شهدا هم نیستند دیگر این شروط را ندارند و باید طی یک فرصت دو ماهه که در قانون نیز مشخص شده است مسئولیت خود را به فرد دیگری واگذار  کنند.

داورزنی همچنین گفت: وزارت ورزش و جوانان در حال‌ بررسی است که اقدامات لازم را برای اجرای این قانون انجام دهد. هم روسای فدراسیون‌ها و هم کسانی که به نوعی از منابع دولتی در فدراسیون‌ها استفاده می‌کنند همانند دبیر و یا خزانه دار جزو این قانون می‌شوند. وزارت ورزش و جوانان همانند دیگر سازمان‌ها از این قانون حمایت می‌کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین