کد خبر: ۵۴۶۰۶۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

تمجید از عملکرد تیم ملی والیبال بانون

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان گفت: بازیکنان ما امروز مقابل فیلیپین با سخت‌کوشی و جسارت زیاد بازی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد مهرگان، مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان بعد از برتری مقابل فیلیپین گفت: همان طور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی مقابل فیلیپین داشتیم چون آن‌ها یکی از توپ‌گیرترین تیم‌ها در تورنمنت هستند.

او افزود: می‌دانستیم برای هر امتیاز باید رالی‌های طولانی سپری کرد به همین دلیل باید جنگندگی و تمرکزمان را حفظ می‌کردیم تا از حریف امتیاز بگیریم؛ آن‌ها در دفاع خوب بودند و ٢ مهاجم خوب داشتند که باید کنترل‌شان می‌کردیم. من به بازیکنانم تبریک می‌گویم که مزد زحمات خود را گرفتند.

مشاور فنی تیم ملی والیبال بانوان با بیان این که ایران با سختکوشی و جسارت زیاد بازی کرد، اظهار کرد: الان ما تیم بهتری هستیم چون شکست این فیلیپین با این بازیکنان کمک کرد تیم بهتر شویم. از این برد خوشحالم بازیکنان که با هوش زیاد و توان بالا بازی کردند به خودشان افتخار می‌کنند. امروز با ١٤ بازیکن و کار تیمی خوب بازی را بردیم. حالا ما برای بازی مقابل استرالیا آماده خواهیم شد.

مهرگان در ادامه این مصاحبه در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان در ست‌های مختلف نوسان زیادی دارند؟ عنوان کرد: یکی از جنگ‌های اصلی در والیبال بانوان سرویس و دریافت است. تیم‌ها بعد از این که می‌بازند به سرویس ریسکی رو می‌آورند. فیلیپین هم ست سوم از همین روش استفاده کرد که این کار را برای دریافت ما سخت می‌کرد. همان طور که گفتم سیستم دفاعی آن‌ها خوب بود به همین دلیل باید دریافت را تقویت می‌کردیم. دیدید که ست‌های بعدی از روش سرویس ریسکی استفاده نکردند و بازی را ما بردیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، او افزود: خوشحالم بازیکنان قدرت خود را حفظ کرده و اعتماد به نفس خود را از دست ندادند. همین راه حلی بود که دو ست بعدی را ببریم. شعاری که بچه‌ها برای این تورنمنت انتخاب کرده بودند (سخت‌کوش و باهوش بودن) را امروز اجرا کردند. آن‌ها با جسارت بازی کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین