کد خبر: ۵۴۶۷۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

خوشحالم که کشتی گرفتن برای بانوان دیگر یک آرزو نیست

کشتی گیر تیم ملی کشتی کلاسیک بانوان گفت: خوشحالم که کشتی آزاد بانوان دیگر آرزو نیست و می‌توانیم شرکت کنیم و الان فقط به این فکر می‌کنم که بتوانم در رقابت‌های بین المللی کشتی لبنان مدال طلا بگیرم و جواب زحمات خانواده و فدرسیون را بدهم.
آفتاب‌‌نیوز :
میمنت قاسم آبادی ، بانوی کشتی گیر تیم ملی ایران در گفت و گو با ایسنا و در مورد شرایط خود  قبل از شروع رقابت‌های بین المللی کشتی لبنان گفت: از وقتی که کشتی بانوان شروع شد در  تیم ملی حضور داشتم. یک دور هم مسابقات جهانی  کشتی گراپلینگ رفتم که مقام سوم را کسب کردم. همچنین در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اول شدم. در شروع کارمان خیلی مبتدی بودیم اما از آنا واسلینکو که تجربه میادین جهانی و بین المللی را دارد در سطح خودمان توانستیم استفاده کنیم  و در مدت کار با این مربی هر چه بهتر یاد می‌گرفتیم سطح آموزش را بالاتر می‌برد .در حال حاضر هم در تیم ملی تمریناتمان را به طور منظم انجام می‌دهیم و قتی هم  به شهرستان برمی‌گردم با برادرم که آزادکار است کشتی می‌گیرم، خوشبختانه شرایط خوبی دارم. خوشحالم که کشتی آزاد بانوان دیگر آرزو نیست و می‌توانیم شرکت کنیم و الان فقط به این فکر می‌کنم که بتوانم مدال طلا بگیرم و جواب زحمات خانواده و فدرسیون را بدهم.

او در مورد ادامه افزود: مسلما سطح رقابت‌های بین المللی کشتی لبنان بالا است چون  ورزشکارانی که از کشورهای دیگر شرکت می‌کنند، آزاد کار هستند. ما هم با شرایط و اردوهایی که داریم، پیشرفت کردیم اما هنوز سطحمان خیلی بالا نیست و این مسابقات فرصت خوبی است که خودمان را برای مسابقات جهانی محک بزنیم. 

این کشتی گیر در مورد انتخاب رشته کشتی گفت: به هر کسی می گوییم کشتی گیر هستم تعجب می کند. کشتی بانوان محدودیت هایی دارد اما امیدوارم کم کم جا بیفتد  و کشتی گیران خانم ایرانی در سطح جهان حرفی برای گفتن داشته باشند. من هم چون علاقه داشتم این رشته را انتخاب کردم. کشتی رشته اول ایران و ورزش قشنگی است. با وجود سختی‌هایی که دارد یک عشق است.

 قاسم آبادی در پایان از کادر فنی، ریاست فدراسیون کشتی و تمام کسانی  که به اعزام و پیشرفت این تیم کمک کردند تشکر کرد. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین