کد خبر: ۵۴۶۹۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷

اجازه نمی‌دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه با بیان اینکه کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است، گفت: اجازه نمی دهیم سودجویان و دلالان بازار را آشفته کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
هدایت حاتمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در زمینه تامین کالاهای مورد نیاز مردم هیچ مشکلی در کشور و کرمانشاه نداریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان کرمانشاه در زمینه تولید کالاهای ضروری پرمصرف مانند روغن، رب گوجه فرنگی، لبنیات و ... دارای ظرفیت های بسیار مناسبی است، گفت: در شرایط فعلی تحریم ها، این ظرفیت یک فرصت برای رونق تولید و تنظیم بازار و بهبود فضای کسب و کار در استان است.

حاتمی افزود: مشکلات و موانع موجود در مسیر تولید این واحدها در حوزه های مختلف توسط یک گروه کارشناسی شناسایی شده و به صورت ویژه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید پیرامون رفع این مشکلات تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات فعلی بازار را می توان با تعامل پویا و رایزنی مداوم حل کرد، گفت: مجموعه های دولتی با کارآمدی و صداقت می توانند بر مشکلات فعلی غلبه کنند.

حاتمی با بیان اینکه مدیران نباید اجازه شکل گیری فساد در چرخه تامین و توزیع کالا را بدهند، اظهار کرد: کالاهایی که تهیه شده  باید به شکل بسیار مناسبی و در قالب یک سیستم توزیع سالم در اختیار مصرف کننده قرار گیرند.

وی افزود: تغییر قیمت های نامتعارف کالاهایی که ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می کنند قابل قبول نیست و با این رویه برخورد می کنیم.

حاتمی با بیان اینکه باید برای تامین منافع نظام و مردم با تمام توان تلاش کنیم، گفت: اجازه نمی دهیم عده ای دلال و سودجو بازار را آشفته کنند.

معاون استانداری کرمانشاه همچنین با اشاره به مرزهای فعال استان، اظهار کرد: از ظرفیت مرزهای مبادلاتی استان برای واردات کالاهای مورد نیاز و تنظیم بازار بهره خواهیم گرفت.

وی گفت: در شرایط فعلی انجمن ها باید پویاتر شوند تا بتوانند نقش آفرینی مثبتی در بازار داشته باشند.

حاتمی همچنین با بیان اینکه کرمانشاه رتبه ششم کشور در زمینه ناوگان سنگین حمل و نقل را دارد، گفت: با جدیت در تلاش هستیم سهمیه لاستیک متناسب با این جایگاه از طریق مرکز در اختیار کامیونداران استان قرار گیرد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
تازه میخوان اجازه ندن :)))))))))))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
8ماه است حقوق ملت ضایع میشود هرموقع از خواب بیدارشدید دیگر چیزی نمیمنه که شمادفاع کنید؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین