کد خبر: ۵۴۷۰۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد:

احضار کاردار امارات و اعتراض و هشدار شدید ایران بخاطر اظهارات مشاور سابق "محمد بن زاید"

در این ملاقات به کاردار امارات هشدار داده شد حمایت آشکار از اقدامات تروریستی توسط افرادی که وابسته به مراکز رسمی اماراتی هستند منجر به ایجاد مسئولیت برای دولت امارات خواهد شد و بی‌تفاوتی در قبال آن قابل پذیرش نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: در پی سخنان سخیف یک مشاور سیاسی اماراتی در خصوص حادثه تروریستی اهواز، کاردار امارات عربی متحده امروز توسط رئیس اداره سیاسی ذیربط به وزارت امورخارجه احضار و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به اظهارات غیرمسئولانه و موهن مشاور مذکور به وی ابلاغ شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ قاسمی افزود: در این ملاقات به کاردار امارات هشدار داده شد حمایت آشکار از اقدامات تروریستی توسط افرادی که وابسته به مراکز رسمی اماراتی هستند منجر به ایجاد مسئولیت برای دولت امارات خواهد شد و بی تفاوتی در قبال آن قابل پذیرش نیست.

روز گذشته و در پی حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، "عبدالله عبدالخالق"، مشاور سابق "محمد بن زاید" ولیعهد امارات در واکنش به این حمله در صفحه توئیتر خود نوشته بود: «یک حمله نظامی علیه هدف نظامی رخ داده و این اقدام تروریستی نیست.»

 پیشتر نیز عباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان از احضار سفرای هلند و دانمارک و کاردار بریتانیا خبر داده بود.

عراقچی در صفحه اینستاگرامش در این‌باره نوشته: دیشب بلافاصله پس از جنایت تروریستی اهواز سفرای هلند و دانمارک و کاردار انگلیس در غیاب سفیر آن کشور به وزارت خارجه ایران احضار و نسبت به ارائه امکان اقامت و فعالیت به برخی از اعضای گروهک تروریست مزدوری که مسبب این جنایت بود، شدیدا اعتراض شد.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه نیز گفته است: این پذیرفتنی نیست تا زمانی که افراد این گروهک تروریستی در خاک اروپا مرتکب جنایت نشده‌اند در لیست تروریستی اتحادیه اروپا قرار نمی گیرند.

 حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، ۲۵ کشته و ۷۰ زخمی بر جای گذاشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Denmark
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
سخنگوی ترو ر یست ساز ما ن الا حوا زیه در
دا نما ک در
کا نا ل- تی وی ۲
که تو سط لا بی صهیو نیست کنترل
می شود ظا هر شد و اد عا ی قهر ما نی کرد

این کا نال صهیو نیستی که با ملت دا نما رک
فر ق می کند و با بها ییت ایرا ن هم همکا ری دا رد هیچ تصویر و خبری از مر دم عا دی که
کشته شد ند نشا ن ندا د و ر سما اسپو نسر
و طر فدا ر تر و ریزم شد

و جا معه بین المللی با ید این کا نا ل
طر فدا ر ترو ریز م را به جرم تر و یج
و طر فدا ری از ترور محا کمه کند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین