کد خبر: ۵۴۷۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

رئیس جهاد دانشگاهی: در این شرایط نمی‌توان برای کشور برنامه‌ریزی بلندمدت داشت

رئیس جهاد دانشگاهی با ابراز گلایه از برخوردهای سیاسی در کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: در این شرایط نمی‌توانیم برای کشور یک برنامه‌ریزی بلندمدت داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
رییس جهاددانشگاهی و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز (۳ مهرماه) با یکدیگر دیدار کرده و در قالب این دیدار بر لزوم افزایش همکاری‌ها بین دو نهاد و ایجاد امیدآفرینی و نشاط در میان دانشجویان تاکید کردند.

در این دیدار که در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام شد، ابتدا دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاددانشگاهی با اشاره به فعالیت‌های پر تعداد جهاددانشگاهی در حوزه‌ دانشجویی و دانشگاه، بیان کرد: جهاددانشگاهی این آمادگی را دارد که در کنار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، فعالیت‌های خود را در دانشگاه‌ها گسترش داده و عمق بخشد.

وی با انتقاد از برخوردهای سیاسی اظهار کرد: البته در همین شرایط کشور نیز می‌توان کارهای خوب و موثری انجام داد و جهاددانشگاهی پتانسیل کارهای بزرگ را دارا است.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به ظرفیت مهم دانشجویی این نهاد، ابراز کرد: آماده‌ در اختیار قرار دادن این ظرفیت و توان علوم انسانی و اجتماعی به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها هستیم.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین