کد خبر: ۵۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

جشنواره فیلم فجر زودتر از هر سال برگزار می‌شود

دبیر جشنواره فیلم فجر گفت: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه(س) احتمالاً چند روز زودتر از دهه فجر یعنی از هشتم یا دهم بهمن ماه شروع شود و ۱۸ بهمن به کار خود خاتمه دهد.
آفتاب‌‌نیوز : چندی پیش با اعلام سازمان سینمایی "ابراهیم داروغه زاده" دبیر سال پیش جشنواره فیلم فجر بار دیگر برای اداره این سمت و دبیری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برگزیده شد.

داروغه زاده در اولین واکنش رسانه ای خود مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و درباره تغییرات احتمالی و همچنین زمان برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر نکات قابل توجهی را بیان کرد.

وی با اشاره به تغییر در زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به دلیل مصادف شدن با ایام فاطمیه(س) احتمالاً چند روز زودتر از دهه فجر یعنی از هشتم یا دهم بهمن ماه شروع شود و ۱۸ بهمن به کار خود خاتمه دهد.

دبیر جشنواره فیلم فجر درباره مکان احتمالی کاخ جشنواره امسال افزود: پردیس ملت امسال نیز همچون سال گذشته عنوان کاخ رسانه جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است. البته موضوع پارکینگ خودرو مسأله مهمی است که امیدواریم به همت شهرداری پس از ۱۰ سال از راه‌اندازی پردیس ملت، پارکینگ طبقاتی نیمه‌کاره این پردیس به بهره‌برداری برسد و در اختیار جشنواره قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش سهمیه فیلم اولی ها اظهار کرد: سال گذشته شاهد حضور ۳ فیلم اولی در بخش مسابقه بودیم ولی امسال با نظر به اهمیت بیشتر استعدادهای جوان تعداد بیشتری فیلم اولی وارد جشنواره می شود.

داروغه زاده با اشاره به انتخاب فیلم مردمی در این دوره از جشنواره خاطرنشان کرد: تجربه ثبت آرای مردمی به صورت اینترنتی (به جای اخذ آراء دستی) و قرعه‌کشی کنداکتور نمایش فیلم‌ها هم جزء تجربیات مثبت سال گذشته بود که امسال تکرار می‌کنیم.

میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین