کد خبر: ۵۴۸۲۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹

میوه های چربی سوز را بشناسید

در این مطلب قصد داریم میوه‌های چربی سوز را به شما معرفی کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
میوه‌ها سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان‌های مفید هستند که به کاهش وزن و چربی سوزی کمک بسیاری می‌کنند. تغذیه، عدم فعالیت بدنی، سبک زندگی ماشینی و ... از عوامل متعددی هستند که سبب افزایش وزن و جمع شدن چربی دور شکم می‌شوند. برای چربی سوزی و کاهش کلسترول بد باید یک تغییر اساسی در برنامه زندگی ایجاد کنید. این تغییر شامل برنامه غذایی و فعالیت بدنی می‌شود. در همین راستا در این مطلب قصد داریم میوه‌های چربی سوز را به شما معرفی کنیم.

بلوبری

بلوبری نه تنها با چربی‌های بدن تان مبارزه می‌کند بلکه احتمال بیماری قلبی و عروقی و دیابت را نیز کاهش می‌دهد. تحقیقی ثابت کرده که مصرف روزانه بلوبری، تا ۲% چربی بدن را از بین می‌برد. دلیل آن هم مقدار بالای آنتی اکسیدان است که موجب از بین بردن مواد سمی بدن تان و به تبع اضافه وزن و مشکلات سلامتی می‌شود. مقداری بلوبری را در ماست بریزید و مصرف کنید.

نارگیل

نارگیل شامل اسید چربی به نام تری گلیسیرید است که متابولیسم بدن را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد. شما می‌توانید این میوه را به عنوان اسنک جایگزین هله هوله‌ها کنید. همچنین می‌توانید از روغن، شیر، پودر و آب نارگیل مصرف کنید. این میوه را به عنوان چاشنی به غذا‌های خود بیافزایید.

آواکادو

چربی موجود در آواکادو مانع بالا رفتن قند خون و به تبع ذخیره چربی در بدن می‌شود. یادتان باشد که این میوه چربی و کالری زیادی دارد، بنابراین مصرف تنها یک عدد از آن در روز توصیه می‌شود. یک عدد آواکادو را خرد و به سالاد خود اضافه کنید تا چربی‌های شما را بسوزاند.

انار

آب انار سرشار از آنتی اکسیدان‌هایی به نام پلی فنول است که سموم بدن را دفع می‌کند و متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد. سعی کنید یک لیوان آب انار را به همراه وعده‌های غذایی خود میل کنید. اگر از طعم آن نهایت لذت را نمی‌برید، مقداری آب به آن بیافزایید.

منبع: برنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین