کد خبر: ۵۴۸۵۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

انهدام باند توزیع مشروبات الکلی در هرمزگان/دستگیری 7 عامل اصلی تولید مشروبات دست‌ساز

تاکنون هفت نفر متهم به‌عنوان عوامل اصلی تولید و فروش مشروبات الکلی شناسایی و دستگیر شده‌اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان بندرعباس و با اجرای طرح‌ ضربتی مقابله با توزیع‌کنندگان در استان، یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی منهدم و عوامل ارتکاب جرم دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تبعات ناشی از تولید و توزیع مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان بندرعباس و مسمومیت ده‌ها نفر بر اثر مصرف این مشروبات، دستورات قضایی به‌منظور برخورد قانونی و بدون اغماض با عوامل اصلی صادر و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس فرآیند تحقیقات را آغاز نموده که درنتیجه آن؛ متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: متأسفانه بر اثر این اقدام مجرمانه تاکنون تعداد ۲۳۲ نفر از شهروندان مسموم شده‌اند که حال برخی از این افراد وخیم گزارش شده و همچنین ۱۸ نفر از این افراد جان خود را ازدست‌داده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان افزود: درنتیجه اقدام به‌موقع دستگاه قضایی و با اجرای طرح ضربتی مقابله با توزیع‌کنندگان مشروبات الکلی در شهرستان بندرعباس یک باند تولید و توزیع مشروبات الکلی شناسایی و منهدم شد و در همین راستا؛ یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی کشف و پلمب و ۵۵ لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز نیز کشف و ضبط شده است.

وی در ادامه افزود: تاکنون هفت نفر متهم به‌عنوان عوامل اصلی تولید و فروش مشروبات الکلی شناسایی و دستگیر شده‌اند و عملیات شناسایی و دستگیری سایر متهمین ادامه دارد.

رئیس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به توقیف یازده فروند لنج مملو از مشروبات الکلی در آب‌های ساحلی استان هرمزگان طی سه ماه اخیر، از برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی استان با پدیده شوم قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی خبر داد.

اکبری تأکید کرد: با توجه به این مطلب که مصرف مشروبات الکلی از عوامل تولیدکننده جرائم خشن از قبیل قتل و ایراد ضرب‌وجرح عمدی است؛ طی هفته‌های اخیر و در جلسات متعدد دستورات ویژه‌ای جهت برخورد قاطع با عوامل قاچاق، تولید و توزیع مشروبات الکلی به ضابطان قضایی در سطح استان هرمزگان ابلاغ شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین