کد خبر: ۵۴۸۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
وزیر دفاع:

حمله موشکی سپاه پاسداران بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی بود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: همانطور که خواست عموم مردم ایران بود، پاسخ تروریست‌ها داده شد، حمله موشکی سپاه پاسداران بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی بود.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ حاتمی در حاسیه جلسه هیات دولت این هفته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجددا شهادت عده‌ای از هموطنان عزیزمان در شهر اهواز را گرامی می داریم  و به خانواده‌هایشان تسلیت می‌گوییم .

وی گفت: همان طور که خواست عموم مردم ایران بود و رهبر عظیم شان انقلاب اسلامی  و فرماندهان نیروهای مسلح تک تک بر این موضوع تاکید کردند، بلافاصله شورای‌عالی امنیت ملی تصمیم گیری کرد و برادران عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مصوبه را با قوت ، دقت و به موقع اجرا کردند.

وزیر دفاع گفت: همانطور که از ابتدا گفته شد کسانی که علیه امنیت کشورمان اقدام کنند بایستی منتظر پاسخی سخت و کوبنده باشند . من هم ابتدا گفتم تروریست‌ها باید منتظر انتقام سخت و کوبنده جمهوری اسلامی ایران باشند؛ که به لطف الهی و به همت رزمندگان عزیزمان این اتفاق به خوبی افتاد و مرحله ای از پاسخ تروریست ها داده شد.

وی با بیان اینکه تروریست ها باید منتظر اقدامات بعدی باشند گفت: کسی نباید به خودش اجازه دهد، در باره ملت عزیز ایران و امنیت کشورمان اقدامی کند؛ چرا که پاسخ درخوری دریافت می‌کند.

حاتمی خاطرنشان کرد: موشک‌هایی که امروز در صنایع دفاعی به دست عزیزان متخصص ما تولید می‌شوند، به خوبی توسط نیروهای مسلح به کار گیری شد و تمام نتایجی که در آزمایش های میدانی گرفته بودیم به منصه ظهور رسید و همان طور که انتظار داشتیم به اهداف خودشان اثابت کردند.

وی یادآور شد که آمارهای اولیه حاکی از آن است ؛ حدود چهل نفر از تروریست‌ها در حمله موشکی سپاه به هلاکت رسیدند و فکر می کنم باید منتظر آمارهای بعدی هم باشیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین