کد خبر: ۵۴۸۹۷۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹

افزایش حقوق کارکنان در دستور کار است؟

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: در کنار استفاده از ظرفیت کارکنان در پست های مدیریتی و بهبود وضعیت ساختاری تشکیلات وزارت کشور و تامین امکانات در انجام ماموریت های سازمانی، ۲ مصوبه کمیسیون اجتماعی در راستای همسان سازی حقوق قراردادی ها با پیمانی و رسمی ها و افزایش حقوق کارکنان در دستور کار این وزارتخانه است.
آفتاب‌‌نیوز :
جواد ناصریان با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها وزارت کشور در جلسه فرمانداران، بخشداران و مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، موضوع اصلاح ساختاری فرمانداری ها و بخشداری ها مورد بازنگری قرار می گیرد، افزود: در این دو حوزه تقلیل و حذف برخی پست ها را داریم و در همین حوزه ها ۵۳۴ پست را اضافه می کنیم.

وی با بیان اینکه، یکهزار و ۵۸ بخشداری را داریم که ۵۰ درصد آنها پست معاونت  می گیرند، اظهار داشت: برای ترمیم نیروها در بخشداری ها و فرمانداری ها مجوز یکهزار و ۶۰۰ نیرو را داریم  که ۵۰ درصد آنها در بخشداری ها و فرمانداری ها خواهد بود.

ناصریان تصریح کرد: هر چند ۴۰۰ خودرو توزیع کردیم اما به دنبال مجوز خرید ۵۰۰ خودروی دیگر هستیم تا بخشی از مشکلات خودرویی را رفع کنیم.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های وزارت کشور تولید مدیر، مدیرپروری و تربیت مدیر از نیروها در بدنه این وزارتخانه از طریق آموزش های تخصصی است، گفت: کاهش نیروها و مدیران مامور در بدنه این وزارتخانه و رساندن آن تا سقف پنج درصد در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

وی یادآور شد: زمانی بیش از ۴۰ درصد مدیران و نیروهای این وزارتخانه مامور بودند و با تلاش انجام شده به ۱۶ درصد رسیده است و باید این عدد به پنج درصد کاهش یابد.

 ناصریان بیان کرد: آموزش هایی  که در این وزارتخانه و مجموعه تابعه آن در نظر گرفته خواهد شد براساس نیازسنجی و تخصص های لازم برای بهره وری کارکنان و تولید مدیر برای پست ها در نظر گرفته خواهد شد.

 وی یادآور شد: طی کردن سطح آموزش‌ها استفاده از نیروها در بدنه وزارت کشور در حوزه مدیریتی به منظور ایجاد انگیزه کارکنان و تعهد آنها و خروج از روزمرگی و ارتقای ضریب کار و خدمت است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور از نحوه و فرآیند ارزشیابی کارکنان و مدیران استانداری ها راضی نبود و گفت: در فرآیندی نو نحوه ارزشیابی کارکنان و مدیران بازنگری و  به روزرسانی می شود.

 ناصریان به توجه مسئله تکریم ارباب رجوع، رعایت حقوق شهروندی، میز خدمت و پروژه سامد تاکید کرد و گفت: رضایتمندی مردم در پاسخگویی به خواسته های به حق آنها و پیگیری مسائل و امور مردم سرلوحه کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور ابراز داشت: فرآیند الکترونیکی استاندارد امور از سطح فرمانداری ها به بالا تا پایان سال جاری از برنامه های این وزارتخانه است و از محل استاندارد سازی، کمک برای تجهیز فرمانداری و بخشداری ها را داریم.

 ناصریان یادآور شد: انتقال نیرو از استانداری ها به وزارتخانه کشور ممنوع اعلام شده است و در این رابطه تقاضایی پذیرفته نیست.

 معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه لحاظ کردن یک مقطع تحصیلی در احکام حق همه ایثارگران واجد شرایط است، تصریح کرد: پیگیر هستیم که فوق العاده ایثارگران حذف نشود.

 ناصریان همچنین از پروژه در دست اجرای ساختمان استانداری بازدید کرد و گفت: تلاشمان را بکار می بندیم با توجه به ساختمان فعلی استانداری که به دلیل فرسودگی بسیار نامناسب است، تا پایان امسال ساختمان جدید تکمیل و تجهیزات آن نیز خریداری شود.

ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور پیش از حضور در جلسه مدیران ستادی، فرمانداران و بخشداران استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه سه ساعته ای با کارکنان و پرسنل این استانداری که هیچکدام از مدیران این حوزه حق حضور در جلسه را نداشتند، کارکنان تمام مشکلات حوزه کاری و مرتبط خود را مطرح و از  ناصریان قول های مساعدی نیز دریافت کردند.

 بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور شماره موبایل خود را به کارکنان اعلام کرد تا مشکلات شان و اگر موانعی برایشان ایجاد شد و یا پیشنهاد سازنده ای دارند را با پیامک به وی ارسال کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین