کد خبر: ۵۴۹۰۷۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۶

ادامه دود آتش‌سوزی هورالعظیم در بستان، آبادان و اهواز تا شنبه

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به پدیده دود ناشی از آتش سوزی بخش هورالعظیم و کاهش دید افقی در بستان و آبادان و اهواز، گفت: این پدیده با شدت و ضعف در مناطق ذکر شده تا فردا و شنبه صبح کماکان ادامه خواهد یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با تسنیم، در زمینه آخرین وضعیت جوی استان خوزستان اظهار داشت: پدیده دود ناشی از آتش سوزی بخش هور العظیم کماکان سبب کاهش دید افقی در بستان و آبادان و اهواز طی امروز صبح گردید که کاهش دید قابل توجهی این مناطق به جز حداقل تا 6 کیلومتر نداشتند.

وی ادامه داد: پدیده مذکور با شدت و ضعف در مناطق ذکر شده تا فردا و شنبه صبح کماکان ادامه خواهد یافت.

مدیر کل هواشناسی استان خوزستان گفت: در بعد از ظهر امروز به علت افزایش سرعت وزش باد انتظار برخاستن گرد و غبار محلی در نوار غربی و بعضا مرکزی و جنوبی استان را برای ساعاتی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: از روز شنبه هفته آینده به علت وجود ناپایداری ابتدا انتظار افزایش ابر در استان و سپس به ویژه برای مناطق مرتفع شرقی و شمالی استان شاهد وقوع رعد و برق، بارش رگباری پراکنده و تند باد لحظه ای خواهیم بود.

سبزه‌زاری خاطرنشان کرد: در شبانه‌‌روز گذشته ایذه با 16 درجه سانتی‌گراد و آبادان با 44 درجه سانتی‌گراد به‌‌‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و نوسانات دمای هوای اهواز بین 25 و 43 درجه سانتی‌گراد بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین