کد خبر: ۵۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲

علت «نقص فنی» خروج قطار قزوین-تهران از ریل تکذیب شد

مدیرکل راه‌آهن منطقه شمالغرب کشور اعلام کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» منتشر شده است که تکذیب می‌کنم؛ چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی خدایی اظهار کرد: اخباری مبنی بر «بروز نقص فنی سوزن ریل» در رسانه‌ها منتشر شده است که تکذیب می‌کنم چراکه باید بررسی تخصصی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: «نقص فنی» در حد گمانه‌زنی است  و تایید نمی‌کنم چراکه برای بررسی علت در ابتدا باید سالن خارج شده از ریل را بر روی خط بیاوریم و سپس صحنه حادثه را بررسی کنیم.

خدایی با اشاره به اینکه سرعت تمامی قطارها ثبت می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر بررسی صحنه حادثه باید سرعت قطار در حین حادثه را نیز بررسی کنیم که به همین جهت نوارهای ثبت سرعت بررسی خواهند شد.

وی افزود: خوشبختانه تمامی مسافران در سلامت کامل هستند و قطار بعدی در حال مسافرگیری است تا مسافران این قطار را به مقصد برساند.

سرپرست مدیریت بحران استانداری قزوین نیز  اعلام کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد.

قدرت‌الله مهدیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، در خصوص خروج قطار از ریل اظهار کرد: قطار«زنجان- تهران» بعد از ایستگاه راه آهن قزوین حوالی فرودگاه و شرکت نفت از ریل خارج خارج شد. این حادثه مصدومی نداشته و علت آن نیز در دست بررسی است. نیروهای هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شده‌اند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین