کد خبر: ۵۴۹۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به میزبانی کمیسیون امنیت ملی مجلس انجام شد

بررسی CFT در غیاب فراکسیون ولایی با حضور مقامات دولتی| تجمع مخالفان FATF مقابل مجلس

جلسه کمیسیون امنیت ملی از حدود ساعت هفت صبح امروز (یکشنبه‌) در محل صحن مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) آغاز شده است. قرار است امروز مجلس وارد بررسی لایحه CFT شود.
آفتاب‌‌نیوز :
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بنا به درخواست تعدادی از نمایندگان آن هم اکثرا از اعضای فراکسیون ولایی صبح امروز جلسه‌ای را با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های امور خارجه و اطلاعات، اقتصاد، بانک مرکزی و جمعی از صاحبنظران دانشگاهی برای بررسی لایحه CFT و کنوانسیون‌های مرتبط با FATF را برگزار کردند.

به‌ گزارش آفتاب‎نیوز، این‌ در حالی است که فراکسیون ولایی نیز در همان ساعت در جلسه جداگانه‌ای به بررسی ابعاد لایحه CFT پرداخته و اعضای این فراکسیون در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر نشدند.

جلسه کمیسیون امنیت ملی به ریاست فلاحت پیشه، رییس این کمیسیون در محل صحن مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

بعد از آن مجلس شورای اسلامی به صورت عادی وارد کار دستور کار خود می‌شود.

مخالفان لایحه CFT مقابل مجلس تجمع کردند

همچنین جمعی از مخالفان تصویب لایحه CFT مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، این تجمع کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهایی همچون "نه به خود تحریمی"، "برجام نمی‌خواهیم"، "FATF خیانت است به ملت" اعتراض خود را به تصویب لایحه کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) اعلام کردند.

نمایندگان مخالف cft آبستراکسیون می‌کنند؟

سایت اعتمادآنلاین هم نوشته است که از راهروهای مجلس به گوش می‌رسد که بعضی از نمایندگان دلواپس مجلس قصد آبستراکسیون در مجلس دارند تا با خروج از مجلس، جلسه علنی امروز را که به بررسی لایحه CFT  اختصاص دارد، از رسمیت بیندازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
ملت بزرگ، سرافراز و همیشه در صحنه به درایت و شعور افراد مومن، شریف و درستکار و با صداقتی همچون آقای دکتر لاریجانی، آقای دکتر مطهری، آقای دکتر عارف، آقای دکتر پزشکیان، آقای دکتر صادقی و امثالهم که در مجلس هستند اطمینان دارد و اگر این بزرگان نظر و تاییدشان بر FATF باشد، بی شک همه ملت هم نظرشان همین است زیرا مطمئن هستند که این بزرگان اگر دلواپس هم باشند دلواپس پایمال شدن حقوق مردم و ملت شریف ایران اسلامی دغدغه شان است نه فقط خدای ناکرده دلواپس سهم خودشان و ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
0
0
چرا عکس تجمع چند هزار نفری رو نزدین
ترسیدین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین