کد خبر: ۵۴۹۶۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵

یک کشته در واژگونی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن یک کشته برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
‌وحید جوادی ‌در این رابطه اعلام کرد: طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودروی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن، به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی امدادونجات آتش‌نشانی به همراه مأموران با تجهیزات کامل به آدرس فوق حرکت کرد.

وی اظهار کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن با مشاهده اینکه راننده خودرو زیر خودرو گیر کرده، با وسیله جک سوسماری و بالشتک بادی نسبت به آزاد کردن راننده از زیر مینی‌بوس اقدام کردند.

یک کشته در واژگونی مینی‌بوس در محور ملایر- سامن

جوادی افزود: قبل از اطلاع و رسیدن مأموران راننده به علت ضربه و واژگونی خودرو فوت شده بود که با هماهنگی عوامل بهشت هاجر فرد فوت شده را به سردخانه انتقال دادند و پس از تهیه و تنظیم صورتجلسه به ایستگاه مربوطه بازگشتند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر در بخش دیگری از سخنانش به بروز تصادف خودروی سواری پراید با وانت در محور ملایر- نهاوند اشاره و خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی توسط رهگذران در جاده مذکور با سامانه ۱۲۵،‏ یک دستگاه خودروی سنگین به همراه آتش‌نشانان با تجهیزات کامل به محل اعلام شده اعزام شدند و پس از رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا برای جلوگیری از ‏انفجار احتمالی سر باطری‌های خودروها را قطع کردند.

جوادی ادامه داد: آتش‌نشانان سپس وسایلی از قطعات خودروهای بهم خورده ‏را جداسازی کردند و سرنشین‌های گرفتار شده در خودروها را نجات دادند و پس از بیرون آوردن آنها، با هماهنگی ‏با نیروهای ۱۱۵ مجروهان حادثه به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر برای مداوا انتقال داده شدند.

وی یادآور شد: خوشبختانه ‏در این حادثه کسی صدمه جانی ندید و در پایان با تهیه صورتجلسه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به ایستگاه خود بازگشتند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین