کد خبر: ۵۴۹۹۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸

۳۵ میلیون مصری جریمه می‌شوند/ علت؛ عدم مشارکت در انتخابات

کمیته ملی انتخابات مصر اعلام کرد که در حال تهیه فهرست اسامی افرادی است که از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر خودداری کرده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
 «لاشین ابراهیم» رئیس کمیته ملی انتخابات مصر اعلام کرد که پس از تهیه فهرست اسامی افرادی که از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کرده‌اند، این فهرست را جهت تعیین جریمه به دادستانی کل ارجاع خواهیم داد.

ابراهیم افزود که تعیین جریمه در حوزه اختیارات کمیته ملی انتخابات نیست و لذا این فهرست را به دادستانی کل ارجاع می‌دهیم همچنانکه تهیه فهرست اسامی این افراد به مدت زمان طولانی نیاز دارد زیرا صحبت از میلیون‌ها شهروند است.

به نوشته روزنامه القدس‌العربی، به موجب قانون انتخابات ریاست‌جمهوری شماره ۲۲ مربوط به سال ۲۰۱۴، هر فردی که نام او در فهرست واجد شرایط رأی‌دهی ذکر شده اما بدون عذر موجه در انتخابات شرکت نکرده باشد، به پرداخت جریمه‌ای پانصد پوندی محکوم می‌شود.

به گزارش فارس،کمیته عالی انتخابات مصر پیش از این اعلام کرد در انتخابات ریاست جمهوری که بهار سال جاری برگزار و به پیروزی مجدد «عبدالفتاح السیسی» منتهی شد، ۲۴ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۱۵۲ نفر (۴۱.۵) در انتخابات داخل و خارج از مصر شرکت کردند در حالیکه حدود ۴۹ درصد یعنی ۳۴ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۹۸۶ نفر نیز از شرکت در این انتخابات خودداری کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
0
0
هر دم از این باغ بری می رسد، اینها قبل از ما می خوان به کره شمالی برسن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین