کد خبر: ۵۵۰۴۵۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۳

درخواست قهرمان بازی های پاراآسیایی از وزیر بهداشت: ۲ مدال می‌دهم، ۲ آمبولانس بدهید!

دارنده مدال طلا و نقره بازی های پاراآسیایی از وزیر بهداشت خواست تا برای کمک به مردم روستایی در اصفهان دو دستگاه آمبولانس اهدا کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا مختاری که در مسابقات دو و میدانی صاحب دو مدال طلا و برنز شده، درباره مدال برنز مسابقات پرتاب دیسک گفت:« از سال ۲۰۱۴ که در اینچئون دو تا مدال طلا در پرتاب وزنه و پرتاب دیسک گرفتم توقع داشتم که در این دوره هم این مدال ها را تکرار کنم اما نشد. بدنم سنگین بود و نتوانستم خودم را جمع کنم.»

مختاری ادامه داد:« معمولا قبل از مسابقه اندکی زودتر در ورزشگاه حاضر می‌شوم تا بتوانم خودم را جمع و جور کنم اما متاسفانه این بار نتوانستم این کار را انجام بدهم. شاید یکی از دلایل شکستم همین بود. »

مختاری درباره کسب مدال طلا در رشته پرتاب وزنه هم گفت:« از دیروز که مسابقات پرتاب دیسک شروع شد رقابت های خودم را شروع کردم اما امروز نسبت به دیروز بسیار بهتر بودم. امروز هم طلا گرفتم و هم رکوردی را زدم که ۱۵ سال بود جابه جا نشده بود. این رکورد متعلق به ورزشکار مکزیکی بود. »

او با اشاره به میزبانی اندونزی هم ادامه داد:« گرما و غذا در اندونزی به هیچ وجه به ما نساخت. البته کشور خوبی هست اما در بعضی از موارد میزبان ضعیف عمل کرد و همین برای ما مشکل ساز شد.»

او همچنین با بیان اینکه درخواستی از وزیر بهداشت دارد، گفت:« اصلیتم اصفهانی است و از توابع شهرستان زرین شهر هستم اما متاسفانه این منطقه به لحاظ تجهیزات پزشکی و داشتن آمبولانس با سختی روبرو است. به همین دلیل در خواستی از وزیر بهداشت دارم. در این دوره دو مدال گرفتم که هر دو مدال را می دهم و به جای آن دو تا آمبولانس به روستای همام از توابع شهرستان زرین شهر بدهند تا وضعیت اورژانس بهبود پیدا کند.»

منبع: ایسنا


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین