کد خبر: ۵۵۰۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰

مهمترین نکته درباره ویدئوی شادی رختکن استقلال‌های نوجوان که خبرساز شده!

استقلالی‌ها دربی نوجوانان را با اختلاف ۴ گل از پرسپولیسی‌ها بردند و برایش جشن گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برد شیرین استقلالی های نوجوان در دربی این رده سنی باعث شد تا بازیکنان این تیم جشن بزرگی بگیرند و حسابی پایکوبی کنند.

آنها ویدئویی از شادی‌شان منتشر کردند که شعاری البته  توهین آمیز از شعارهای استادیومی را در آن زمزمه می کردند. شعاری که برای این رده سنی اصلا قابل قبول نیست.

پخش این ویدئو البته بازتاب های منفی بسیاری داشته و پرسپولیسی ها به‌خصوص خیلی شاکی هستند از این توهین اما در این ویدئو چیزی که بیشتر باید مد نظر باشد حضور لیدرها در رختکن تیم است.

اینکه در رده پایه استقلال حالا فساد به حدی رسیده که پرونده اش برای رسیدگی به دادسرای عمومی ارجاع شده است و در دو، سه سال اخیر این همه اتفاقات تلخ در رده های پایه رخ داده، بی شک یکی از دلایل عمده آن حضور این لیدرها در حوالی تیم های پایه است.

این همه مشکلات روی سکوها کم نیستند که حالا از این افراد در تیم های پایه بهره گرفته می شود؟

نگاه غلطی که در آن به تیم های پایه به چشم سربار نگاه می شود و موجب این همه فساد می شود. آن هم نه فقط در استقلال که در همه تیم های پایه‌مان چنین فجایعی رخ می دهد و حق ها ناحق می شوند چون عده ای با پول جای استعدادهای شایسته را می گیرند و چنین فاجعه ای عرف شده است، این بوقچی ها هم می شوند جولان‌ده و هر روز فجایع بدتری رخ می دهد.

حال اگر مسئولان استقلال به پیشرفت افراد اعتقاد دارند و باورشان این است که آنهایی که از میان بوقچی ها آمده‌اند، پیشرفت شغلی داشته اند و این حضور در راستای این پیشرفت است، پس ارتباط شان با سکوها را قطع کنند و رسمی جایگاه جدیدشان را اعلام کنند!
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین