کد خبر: ۵۵۰۶۹۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

سخنان امروز موحدی کرمانی در جلسه مجمع تشخیص مصلحت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان و نخبگان با شناسایی دقیق معضلات جامعه و توجه به راهکاری معقول نسبت به رفع موانع و مشکلات کشور به‌ ویژه در بخش اقتصادی و معیشت عمومی همت بگمارند.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله «محمد علی موحدی کرمانی» که در غیاب آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی» ریاست جلسه امروز - شنبه - این مجمع را بر عهده داشت، با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و ایام سوگواری اهل بیت (ع) بر ضرورت تبیین معارف بلند دینی به ویژه برای نسل جوان و نوجوان تأکید کرد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر سران قوا و ضرورت استفاده از نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و منتقدان اشاره و خاطرنشان کرد: این رهنمودها از یک سو متوجه مسئولان اجرایی، تقنینی، قضایی و از سوی دیگر کارشناسان و صاحب نظران در عرصه‌های مختلف را مخاطب قرار می‌دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: لذا می‌بایست هم مسئولان و هم نخبگان با شناسایی دقیق معضلات جامعه و توجه به راهکاری معقول نسبت به رفع موانع و مشکلات کشور به‌ ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت عمومی همت کنند.

بر اساس این گزارش، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه موافقت نامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان، اختلافی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان مطرح شد و ادامه مباحث در این خصوص به جلسه بعدی مجمع موکول شد.
ايرنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین