کد خبر: ۵۵۰۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

تغییر و تحول در سپاه قم| فرمانده جدید معرفی شد+تصاویر

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه قم انجام شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه قم پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری امام‌جمعه قم، سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبری نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور و  احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی استاندار و جمعی از فرماندهان و مسئولان استان در مقر سپاه قم برگزار شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قم در این مراسم با اشاره با تلاش دشمنان برای شکست نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: نظام استکبار برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی کمر همت بسته است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حسن اکبری با اشاره به اقدامات تأثیرگذار و ارزشمندی خدمت در قالب نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: یکی از راه‌های شناخت حقیقت وجودی انسان مراجعه به علائق قلبی است، اگر فردی نسبت به رزمندگان و حزب‌اللهی‌ها علاقه‌مند باشد نشان‌دهنده خوبی‌های وجودی اوست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان قم تأکید کرد: سردار احمدی یکی از فرماندهان شجاع، مؤمن و دلسوز سپاه قم بوده که امید می‌رود در پست‌های دیگری که در آن به انجام خدمت می‌پردازد موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

اکبری با تأکید بر همت دشمنان برای شکست نظام مقدس اسلامی ابراز کرد: استکبار ‌در وضعیت کنونی برای براندازی و نابودی نظام اسلامی مصمم است اما آن‌ها این آرزو را به گور می‌برند‌.

وی خاطرنشان کرد: طبق روایات اسلامی انسان با هر فردی که علاقه‌مند بوده و به آن عشق می‌ورزد در روز قیامت محشور می‌شود، مایه افتخار و خرسندی بوده که سپاهیان و نظامیان کشور علاقه‌مند و پیرو خاندان اهل‌بیت(ع) هستند.

در این مراسم از تلاش‌ها و اقدامات سردار غلامرضا احمدی تکریم و سردار شاه‌چراغی به‌عنوان فرمانده جدید سپاه قم معرفی شد.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین