کد خبر: ۵۵۲۵۸۰
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷

تانک روس از اسنایدر به سختی انتقام گرفت/ ۲ طلای پایانی به روسیه رسید

مدال‌های طلای اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به ترتیب از آن قاضی ماگمدوف و عبدالرشید سعدالله‌یف، هر دو از روسیه شد و در پایان این رقابت‌ها روسیه با ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست مجارستان برگزار شد، مدال های طلای اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم از آن کشتی گیران روسیه شد.

۷۰ کیلوگرم: ماگمدوف روس به دومین طلای جهان رسید

در جریان دیدار فینال وزن ۷۰ کیلوگرم ماگومد رسول قاضی ماگمدوف دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۵ در دیدار فینال برابر آدام باتیروف کشتی گیر روسی الاصل تیم بحرین در حالی که تا ثانیه پایانی ۶ بر ۵ عقب بود، موفق به در خاک نشاندن حریف شد و در نهایت ۷ بر ۶ به پیروزی رسید و صاحب دومین طلای جهان شد.

این کشتی گیر روس طلای نخست خود در رقابت های جهانی ۲۰۱۵ لاس وگاس را با شکست حسن یزدانی در دیدار فینال به دست آورد.

اما در دیدارهای رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم نیز زورابی یاکوبیشویلی از گرجستان مقابل بات اردن از مغولستان با نتیجه ده بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید. دیگر مدال برنز این وزن نیز به فرانکلین کاستلو از کوبا رسید که موفق به شکست ۱۱ بر یک آندری کیاتکوفسکی از اوکراین شد.

۹۷ کیلوگرم: تانک روس از اسنایدر با ضربه فنی انتقام گرفت

در یکی از مبارزات حساس این دوره از رقابت ها عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس و دارنده ۳ طلای جهان و المپیک در دیدار فینال برابر کایل اسنایدر آمریکایی و دارنده ۳ طلای جهان و المپیک در مدت زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه مقتدرانه و با ضربه فنی به برتری رسید و سومین طلای جهان را بر گردن آویخت.

سعدالله یف در فینال رقابت های جهانی ۲۰۱۷ پاریس برابر اسنایدر شکست خورد و به مدال نقره رسید اما اینبار به سختی از اسنایدر انتقام گرفت.

در دیدار های رده بندی این وزن نیز کونیدو از ایتالیا ۲ بر ۲ اولنیک از مجارستان را برد و صاحب برنز جهان شد و ماگومد ابراگیموف دارنده مدال برنز المپیک از ازبکستان نیز در دیگر دیدار رده بندی این وزن برابر الیزبار اودیکادزه نفر سوم اروپا از گرجستان در حالیکه ۵ بر ۲ عقب بود با ضربه فنی شکست خورد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین